اخبار داغ

قهرمان پرتاپ دیسک پارالمپیک:

فروغی با تلاش و کوشش فعل خواستن را صرف کرد

فروغی با تلاش و کوشش فعل خواستن را صرف کرد
نائب قهرمان پرتاب نیزه جهان با اشاره به اینکه فروغی الگویی برای سایر ورزشکاران شد، گفت: بی‌شک جواد فروغی با پشتکار، اراده، تمرین‌های با برنامه، توکل به خداوند و باور داشتن خود توانسته است به این جایگاه برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن دهقانی، قهرمان پرتاپ دیسک پارالمپیک در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک و تمجید از به دست آوردن مدال طلای المپیک توسط جواد فروغی گفت: فروغی با به دست آرودن خوش رنگ ترین مدال المپیک بار دیگر یاد آور شد با تلاش و کوشش می توان فعل خواستن را صرف کرد و به مطلوب ترین نتیجه رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نائب قهرمان پرتاب نیزه جهان با اشاره به اینکه فروغی الگویی برای سایر ورزشکاران شد، عنوان کرد: بی شک جواد فروغی با پشتکار، اراده، تمرین های با برنامه، توکل به خداوند و باور داشتن خود توانسته است به این جایگاه برسد.

,

دهقانی با اشاره به اینکه طلای فروغی نور امید را در دل سایر ورزشکاران منور می سازد، عنوان کرد: جوانان با دیدن مدال آوری هم وطنانشان در بازی های جهانی بیش از پیش در آنها انگیزه ایجاد می شود که ماهم میتوانیم مثل آقای فروغی مدال آور باشیم.

,

وی خطاب به جوانان خاطر نشان کرد:ماجوانان ایرانی با توکل برخدا، ائمه، اراده وتعصب ایرانی وهمچنین پشتکارفراوان می توانیم درهمه رشته ها حرفی برای گفتن داشته باشیم و پرچم کشورمان را بالا ببریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه