اخبار داغ

قهرمان آسیا در رشته پرتاب وزنه:

کسب مدال طلای المپیک دل همه ایران را شاد کرد/ ایستادن ورزشکاران کشور بر قله قهرمانی افتخار است

کسب مدال طلای المپیک دل همه ایران را شاد کرد/ ایستادن ورزشکاران کشور بر قله قهرمانی افتخار است
محمدیان گفت: کسب مدال طلای المپیک توسط جواد فروغی دل همه ایران را شاد کرد و ایستادن ورزشکاران کشور بر قله قهرمانی افتخار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد محمدیان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به کسب مدال طلای المپیک توسط جواد فروغی اظهار داشت: کسب این مدال طلا و درخشش ورزشکار ایرانی در المپیک، دل تمام ملت ایران را شاد کرد و نه تنها خانواده وی بلکه همه همشهریان این ورزشکار و همه ایران یکپارچه خوشحال شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: کسب این مدال طلا سبب شد تا انگیزه ای باشد برای مابقی ورزشکاران چرا که ما به این باور رسیدیم که می توانیم افتخار آفرینی کنیم.

,

نایب قهرمان پارالمپیک پرتاب وزنه مردان تصریح کرد: قهرمان شدن ورزشکاران ایرانی و درخشش آنها این امید را می دهد که می توان مانند فروغی ها در ورزش رکورددار شد و فروغی با این افتخار بزرگ ثابت کرد که برای یک ایرانی هیچگاه غیر ممکن وجود ندارد و بر قله های موفقیت خواهند ایستاد.

,

محمدیان عنوان کرد: ایستادن یک ورزشکار ایرانی بر قله قهرمانی در المپیک افتخاری برای همه ملت ایران است و جوانان با استعداد ایران زمین می توانند مانند فروغی در این عرصه بدرخشند.

,

وی بیان کرد: بنده نیز در ۲۸ مرداد عازم المپیک هستم که امیدواریم بتوانیم افتخار کسب نماییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه