اخبار داغ

امام‌جمعه الیگودرز:

اغتشاشات موجب نادیده گرفته‌شدن مطالبات به حق مردم می‌شود

اغتشاشات موجب نادیده گرفته‌شدن مطالبات به حق مردم می‌شود
حجت‌الاسلام سرلک با بیان اینکه اعتراض و انتقاد در چارچوب قانون حق مردم است، گفت: تلاش دشمن برای تبدیل مطالبات مردم به اغتشاش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی سرلک در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، ضمن ابراز ناراحتی اتفاقات چند شب گذشته در الیگودرز، اظهار داشت: این شهرستان ۶۱۲ شهید و صدها آزاده و جانباز تقدیم انقلاب کرده است، مردم ما حاضرند جان خود را فدای انقلاب کنند، همان مردمی که در هشت سال دفاع مقدس فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند، دشمن کور خوانده که بتواند مردم را از انقلاب، نظام اسلامی، ولایت و رهبری ‌و راه نورانی امام و شهدا جدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: دشمنان به دلیل یاس، ناامیدی و شکست توطئه آن‌ها در انتخابات سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد برملا شدن همه نقشه‌هایشان پس از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در این انتخابات، برای جبران این شکست به دست‌وپا افتاده و در فضای مجازی جولان می‌دهند و تلاش دارند تا مطالبات به‌حق مردم را به نارضایتی و اغتشاشات تبدیل کنند.

,

امام‌جمعه الیگودرز عنوان کرد: دشمنان و معاندین از یک هفته قبل در فضای مجازی تلاش می‌کردند و از اغتشاشگران می‌خواستند به محله‌های محروم حاشیه شهر بروند و ازآنجا شروع کنند، متأسفانه عده‌ای از جوانان نیز تحت تأثیر احساسات قرار می‌گیرند و از روی کنجکاوی وارد این نقشه شوم می‌شوند، همان‌طوری که دریکی از شب‌ها شاهد حضور افراد ناشناس و مسلح در خیابان‌ها بودیم که نشانی از یک حرکت انتقادی دیده نمی‌شد؛ در این اغتشاشات یک جوان کشته می‌شود، اما به چه جرمی و گناهی این واقعه صورت می‌گیرد.

,

وی تصریح کرد: انتقاد مردم به‌حق است اما باید از راه قانون باشد، زیرا رهبر معظم انقلاب نیز بر مطالبه گری از راه درست تأکیددارند، نظام و دلسوزان انقلاب همیشه کنار مردم هستند، امروز مشکل آب جهانی است، هرچند سو مدیریت‌ها بایستی برطرف شوند.

,

سرلک گفت: در موضوع کرونا همه دیدند که تمامی نهادها و حتی خود مردم و گروه‌های مختلف برای کمک به مناطق محروم پای‌کار آمدند، از جوانان عزیز درخواست می‌کنم آرامش را حفظ کنند، تحت تأثیر القائات دشمن قرار نگیرند، زیرا امنیت لازم است، هرکسی امنیت مردم را به مخاطره بیندازند به‌واسطه مردم سر جای خود نشانده خواهد شد.

,

امام‌جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه امروز فریاد همه‌ ملت ما بر سر آمریکا است، بیان کرد: مسئولان شهرستان نیز این موضوع را با آرامش و به‌صورت دقیق ریشه‌یابی کنند و باکسانی که باعث فوت جوان الیگودرزی شدند برخورد کنند، هرچند سرنخ‌های به‌دست‌آمده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه