اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

موانع تامین آب فعالان بخش کشاورزی دشت مرکزی میناب مرتفع می‌شود

موانع تامین آب فعالان بخش کشاورزی دشت مرکزی میناب مرتفع می‌شود
حیدری با بیان اینکه شهرستان میناب از قطب‌های مهم کشاورزی و باغی کشور است، گفت: موانع تامین آب فعالان بخش کشاورزی دشت مرکزی میناب مرتفع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با محوریت بررسی مشکلات تامین آب کشاورزی دشت مرکزی میناب با حضور نماینده حوزه انتخابیه شرق استان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به ظرفیت های کشاورزی این شهرستان، عنوان کرد: شهرستان میناب از قطب های مهم کشاورزی و باغی کشور است که سهم بسزایی در تولید محصولات گرمسیری و خارج از فصل کشور دارد.

وی در همین خصوص، افزود: بخش کشاورزی و باغداری شهرستان میناب جایگاه مهمی در اشتغال این شهرستان دارد که اهمیت موضوع را دو چندان کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، با تاکید بر رفع مشکلات تامین آب بخش کشاورزی دشت میناب، تصریح کرد: تامین به موقع آب فعالان بخش کشاورزی و باغی دشت مرکزی میناب در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط به ویژه آب منطقه ای قرار گیرد.

حیدری افزود: با تصمیماتی که در جلسه امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور نماینده محترم حوزه انتخابیه شرق استان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ویژه شهرستان میناب و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط اتخاذ شد دغدغه های کشاورزان دشت میناب در زمینه تامین آب در کمترین زمان ممکن با بهره گیری از ظرفیت های قانونی مرتفع می شود.

وی گفت: با وجود محدودیت های منابع آبی به گونه ای برنامه ریزی شود که فعالان بخش کشاورزی دشت میناب در تامین آب دغدغه ای نداشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: از محل منابع خشکسالی و مدیریت بحران منابعی در اختیار آب منطقه ای استان جهت تقویت زیرساخت های آبرسانی دشت میناب قرار می گیرد تا هدر رفت آب در این دشت با توجه به کمبود شدید منابع به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه