اخبار داغ

گرانی در ایستگاه روغن خودروها:

افزایش ۵۰درصدی قیمت روغن خودرو در لنده/ فریاد بلند مشتریان از نبود نظارت بر قیمت‌ها+تصاویر

افزایش ۵۰درصدی قیمت روغن خودرو در لنده/ فریاد بلند مشتریان از نبود نظارت بر قیمت‌ها+تصاویر
گرانی‌های افسارگسیخته همچنان ادامه دارد و این بار نیز شاهد افزایش ۵۰درصدی قیمت روغن خودروها هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس ،روغن مهمترین عامل تحرک بخشی به خودرو‌ها است که یکی از نیاز‌های اساسی برای همه خودرو‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

روغن موتور خودرو‌ها با توجه به طی مسافت صورت گرفته و باتوجه به نوع روغن و مسافت طی شده باید مرتب تعویض شود در غیر اینصورت باعث تخریب قطعات اصلی موتور خواهد شد.

,

روغنی که تا دو هفته پیش برای خودروی پراید ۹۰هزارتومان عوض می‌شد امروز با قیمت ۱۸۰هزارتومان رسیده است که این تغییر و افزایش دوبرابری قیمت‌ها بدون حساب و کتاب و نظارت از سوی نهاد‌های مرجع واقعا جای نگرانی دارد.

,

, ,

کاظمی از آپاراتی‌های شهرستان لنده در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: افزایش قیمت محصولات پتروشیمی در یکی دو هفته گذشته باعث افزایش قیمت روغن خودرو‌ها و‌گریس شده است.

وی افزود: قطعا این افزایش دو برابری قیمت‌ها باعث متضررشدن مالکین خودرو‌ها و تمام آپاراتی‌ها و کاهش حجم مشتریان نیز خواهد شد.

این جوان لنده‌ای گفت: باتوجه به دو برابر شدن قیمت‌ها در روغن خودرو‌ها بدون شک دوره تعویض روغن‌ها نیز به عقب خواهد افتاد و این کار باعث تخریب قطعات موتور خودرو‌ها نیز خواهد شد.

,
,
,
,
,



محمدی از دارندگان خودرو پژوه۴۰۵گفت: قیمت یک تعویض روغن پژوه۴۰۵که تا کنون ۱۸۰هزارتومان بود امروز رسیده است ۳۵۰هزارتومان و این در سایه ضعف نظارت‌ها از کارخانه تا آپاراتی و تعویض روغنی‌ها است.

, ,
,
,

وی گفت: نبود نظارت و ناتوانی در کنترل قیمت‌ها باعث ایجاد یک فضای هرج و مرج در سطح شهر‌ها می‌شود که تنها کسی که در این متضرر می‌شود فقط مردم هستند.

این شهروند لنده‌ای گفت: انتظار داریم که مسولان و متولیان امر نسبت به این مهم و‌گرانی موجود در سطح بازار در همه حوزه‌ها نظارت‌ها و پیگیری‌ها را دو چندان کنند.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه