اخبار داغ

ملی پوش تیراندازی:

رسیدن به المپیک آرزوی هر ورزشکار است/ فروغی در المپیک گل کاشت

رسیدن به المپیک آرزوی هر ورزشکار است/ فروغی در المپیک گل کاشت
امیرسیاوش ذوالفقاریان با اشاره به وضعیت تیم ملی تیراندازی ایران در المپیک گفت: طلای رشته تپانچه در المپیک شکفت آور بود و از نظر ما فروغی در میان نام آوران رشته خود گل کاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرسیاوش ذوالفقاریان، عضو تیم ملی تیراندازی ایران در گفت و گو با خبرنگار مرآت درباره جایگاه و اهمیت المپیک در میان ورزشکاران گفت: آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به المپیک است و کسب مدال در این عرصه نهایت موفقیت ورزشکار در زندگی ورزشی خود خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

ذواالفقاریان با اشاره به وضعیت تیم ملی ایران در المپیک توکیو خاطرنشان کرد: 6 نفر از ورزشکاران ما بر اساس سهمیه در المپیک حضور دارند و همچنان 3 نفر از آن ها در مسابقات شرکت نکرده اند اما آغاز این مسیر دشوار برای تیم ملی تیراندازی افتخارآمیز بود.

,

عضو تیم ملی تیراندازی ایران با بیان اینکه هیچکس از رشته تپانچه انتظار مدال نداشت تصریح کرد: عملکرد اقای فروغی در رشته تپانچه با توجه به نتایج مطلوبی که قبل از المپیک داشت شگفت آور بود و از نظر شما در این مسابقات گل کاشت و همه ما را خوشحال کرد.

,

وی افزود: در رقابت المپیک قهرمانان جهان حضور دارند و کسب مدال طلا یک شگفتی محسوب می شود و همه ما اعضای تیم ملی حس و حالی مانند گریه خانم خدمتی در سالن را داشتیم و به این موفقیت افتخار می کنیم.

,

ذواالفقاریان با اشاره به آخرین وضعیت تیم در المپیک اظهار کرد: در رشته تفنگ بادی تغییراتی در نفرات اعزامی به المپیک به وجود آمد و به نظر من این تغییرات شانس کسب مدال را برای تیم ملی اندکی کاهش خواهد داد اما امیدواریم هرجه بیشتر به تعداد مدال های ایران اسلامی در المپیک افزوده شود که این باعث افتخار و خوشحالی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه