اخبار داغ

قهرمان کاراته جهان:

طلای فروغی در المپیک انگیزه جوانان ایرانی را مضاعف کرده است

طلای فروغی در المپیک انگیزه جوانان ایرانی را مضاعف کرده است
قهرمان کاراته جهان گفت: موفقیت جواد فروغی در رشته تیراندازی باعث شده تا انگیزه جوانان ایرانی برای شرکت در رشته های ورزشی و سایر زمینه ها به صورت مضاعفی افزایش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "ذبیح اله پورشیب"،  عضو تیم ملی کاراته ایران و قهرمان مسابقات بین المللی و ملی در گفتگو با خبرنگارایلام بیدار  گفت: باعث افتخار است که یک نفر از ایلام برای اولین بار توانست در رشته ای مانند تیراندازی مدال بگیرد که این مدال باعث شد تا یک انگیزه مضاعف در کاروان ورزشی و شادی وشعف برای ملت ایران ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

وی افزود: مدال طلای جواد فروغی در رشته تیراندازی از آنجایی اهمیت دارد که برای اولین بار در این رشته در المپیک مدال می گیریم که این موضوع باعث ایجاد انگیزه برای جوانان شده است تا با تلاش و کوشش به اهداف خود برسند.

,

پورشیب در ادامه گفت: رشته تیراندازی یکی از رشته هایی است که به تلاش ودقت زیادی نیاز دارد تا بتوان با توجه به امکاناتی که سایر کشور ها دارند به مدال دست یافت.

,

عضو تیم ملی کاراته ایران خاطرنشان کرد: موفقیت در هر رشته ورزشی نشان دهنده سختی وتلاش است که به همین دلیل مردم به قهرمانان لطف داشته و قهرمانان هم همیشه با مردم هستند.

,

پورشیب بیان داشت: دراین شرایطی که مردم دارند موفقیت جواد فروغی باعث شد تا شادی در بین مردم گسترده شود.

,

قهرمان مسابقات کاراته در سطح  بین المللی و ملی تصریح کرد: ورزش باعث می شود تا پرچم کشور هر ساله در عرصه های بین المللی با افتخار به اهتزار درآید.
 
انتهای پیام/ر

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه