اخبار داغ

مسئول واحد حقوقی و املاک اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان خبر داد؛

تبدیل ۲۲ جلد سند از میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری به سند تک‌برگی

تبدیل ۲۲ جلد سند از میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری به سند تک‌برگی
لیلی خاکسار گفت: ۲۲ جلد سند از اسناد جلدی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به سند تک‌برگی تبدیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیلی خاکسار مسئول واحد حقوقی و املاک اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: 22 جلد سند از اسناد جلدی این اداره‌کل به سند تک‌برگی تبدیل شد.

وی افزود: این واحد 22 جلد سند دفترچه‌ای و قدیمی املاک تحت تصرف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری را از اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان تحویل گرفته و پس از تبدیل به سندهای تک‌برگی، به واحد خزانه اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی تحویل داده است.

مسئول واحد حقوقی و املاک اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این املاک از سال‌های گذشته مشکلاتی شامل نارضایتی همسایگان و همجواران املاک و خودداری آنان از مضای صورتجلسه‌های تعیین حد و حدود، نارضایتی همجواران از قوانین و مقررات میراث‌فرهنگی و بروز برخی مشکلات برای آنان، نداشتن مساحت و طول و عرض املاک و ثبت نشدن املاک در سامانه شمیم سازمان ثبت اسناد و املاک داشته‌اند.

خاکسار تصریح کرد: این اسناد پس از رفع مشکلات موجود به تک‌برگی تبدیل و به اداره کل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری تحویل داده شد.

وی یادآور شد: این املاک شامل خانه گله‌داری در چالشتر شهرکرد، قلعه اسفندیاری فرخ‌شهر از توابع شهرستان شهرکرد و خانه حفیظی‌ها در بروجن است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه