اخبار داغ

پس از ۴ سال انتظار؛

«۸۷ متر» کیانوش عیاری بالاخره به آنتن رسید/ سریالی جدید از کارگردان «روزگار قریب»

«۸۷ متر» کیانوش عیاری بالاخره به آنتن رسید/ سریالی جدید از کارگردان «روزگار قریب»
مجموعه «۸۷ متر» کیانوش عیاری با گذشت چهار سال از آغاز تولید، سرانجام راهی کنداکتور پخش می شود. این سریال قرار است از نهم مردادماه پخش خود را از شبکه اول سیما آغاز کند.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجموعه «87 متر» کیانوش عیاری با گذشت چهار سال از آغاز تولید، سرانجام راهی کنداکتور پخش می شود. این سریال قرار است از نهم مردادماه پخش خود را آغاز کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

داستان سریال «87 متر» به اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک منزل برمی‌گردد. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند. اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است. محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایل‌شان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود.

, ., .,

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، سونیا سنجری، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی و سعید پیردوست از بازیگران این سریال هستند.

, .,

, , ,

در این سریال زنده یاد حسین محب اهری و علی انصاریان نیز نقش آفرینی کرده اند. سعید پیردوست نیز پس از مدت ها دوری از تلویزیون، با 87 متر عیاری به خانه قدیمی خود بازگشته است.

,

مجموعه تلویزیونی«۸۷  متر» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است.

,

پیش از پخش سریال از لوگوی «۸۷ متر» با طرحی از روژان ایرجی نیز رونمایی شده است.

, . ,

, , ,

کیانوش عیاری وسواس زیادی در تولید سریال دارد و براحتی از جزئیات پروژه عبور نمی کند؛ همه این موارد بعلاوه مسائل مالی و کرونا باعث شد تا تولید «87 متر» 4 سالی به طول بیانجامد. در نیمه های تولید این پروژه به دلیل مسائل مالی و نرسیدن بودجه، 36 روزی کار تعطیل شد و تولید این سریال با سکته روبرو شد.

,

قرار بود سعید آقاخانی نیز به این کار اضافه شود که عیاری درباره اضافه شدن او  به عنوان بازیگر جدید و ماجرای رفتن به گرجستان در مصاحبه ای می گوید: سعید آقاخانی به علت مشغله کاری نتوانست به این مجموعه اضافه شود و ماجرای حضور و تصویربرداری بخش هایی از سریال در گرجستان هم به دلیل مسایل مالی کنسل شد.  با تمام این مشکلات همه برنامه ریزی های تیم تولید مبنی بر پخش سریال در سال 98 بود که با آمدن کرونا همه چیز تغییر کرد.

, . ,

تصویربرداری این سریال با همه اما و اگرها در دی ماه سال گذشته به اتمام رسید و کار پسا تولید سریال شروع شد و اوایل اردیبهشت ماه امسال خبر مبتلا شدن عیاری به کرونا رسانه ای و به دلیل شرایط جسمانی، در بیمارستان نیکان بستری شد.

,

شبنم عرفی نژاد، دستیار عیاری با اعلام این خبر به رسانه ها در مصاحبه ای کوتاه گفت:« آقای عیاری در مرحله مونتاژ کار بود که به کرونا مبتلا شد، همچنین یکی از دستیاران تیم تدوین هم مبتلا شده است.  با این حال همه تلاش گروه بر این است که سریال برای پخش در خرداد ماه به آنتن برسد.»

, . ,

با تمام حاشیه هایی که برای این سریال بوجود آمده، قرار است پس از 14 سال که از پخش سریال «روزگار قریب» از تلویزیون می گذرد، این بار اثری دیگر از همان کارگردان به آنتن برسد.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه