اخبار داغ

مسئول بسیج اصناف استان البرز:

۳ هزار و ۲۵۰ کاسب امین البرز برای حذف دلالان از بازار وارد نظام توزیع کالا شدند/ بی‌تدبیری دولت واحدهای صنفی را وادار به کم‌فروشی و تخلف کرد

۳ هزار و ۲۵۰ کاسب امین البرز برای حذف دلالان از بازار وارد نظام توزیع کالا شدند/ بی‌تدبیری دولت واحدهای صنفی را وادار به کم‌فروشی و تخلف کرد
علی ترکاشوند گفت: متاسفانه در حال حاضر تدبیری در بدنه دولت وجود ندارد در نتیجه اگر این روند اصلاح شود به جرات می‌توانیم بگوئیم کاسب غیر امین نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مسئول بسیج اصناف البرز با اشاره به فعالیت ۶۵ اتحادیه در استان، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: کالاهای اساسی و معیشتی مورد نیاز مردم را باید به افراد معتمد برای عرضه در بازار تحویل داد، در نتیجه طرح شناسایی کاسبان امین در البرز آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی ترکاشوند افزود: اسامی کاسبان امین در اختیار مراجع توزیع کننده اقلام مورد نیاز مردم قرار گرفته است، امروز فارغ از هر زمان، مکان و موضوعی کاسب ها هم به فعالیت های مردمی روی آورده اند و البرز در زمینه های مختلف به دارالخیرین تبدیل شده است.
,
 
,
وی اظهار داشت: شناسایی کاسبان امین در البرز سخت بود چرا که کاسب غیر امین کم داریم، اگر فروشنده ها در پائین دست دچار تخلف می شوند به واسطه قوانین دست و پاگیری است که در بالادست شاهد وقوع آن هستیم، امروز سوءمدیریت ها موجب شده است برخی نانوایان به کم فروشی روی بیاورند.
,
 
,
ترکاشوند با اشاره به اینکه عدم تدبیر مسئولین زمینه ساز چالش شده است، تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر تدبیری در بدنه دولت وجود ندارد در نتیجه اگر این روند اصلاح شود به جرات می توانیم بگوئیم کاسب غیر امین نداریم، کاسبان همواره مورد توجه مردم و حبیب خدا بوده اند.
,
 
,
وی گفت: در هر اتحادیه ۵۰ کاسب امین شناسایی شده اند تا دلالان از نظام توزیع بازار حذف شوند، امروز به این نتیجه رسیده ایم که مدرک کرایی نمی تواند زمینه اشتغال را برای جوانان در آینده فراهم کند لذا مهارت می تواند بسیار در این زمینه موثر باشند.
,
 
,
ترکاشوند افزود: کاسبان البرز آمادگی خود را اعلام کرده اند تا در حوزه استاد شاگردی کاملا رایگان به نوجوانان حرفه بیاموزند، تمام افرادی که مایل به مهارت آموزی فرزندانشان هستند می توانند با مراجعه به بسیج اصناف البرز و نواحی ۹ گانه استان، شغل مورد علاقه خو را یاد بگیرند.

 
,
,
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه