اخبار داغ

با رشد ۱۲ هزار واحدی؛

بورس پس از ۶ روز تعطیلی مثبت آغاز کرد/ ۲۳ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سهام

بورس پس از ۶ روز تعطیلی مثبت آغاز کرد/ ۲۳ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سهام
شاخص کل بورس تهران پس از ۶ روز تعطیلی با رشد بیش از ۱۲ هزار واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۳ هزار واحد ایستاد و سهامداران حقیقی‌ها بیش از ۲۴۴ میلیارد تومان پول وارد بازار سهام کردند.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام پس از ۶ روز تعطیلی امروز دوشنبه سبزپوش شد و شاخص بورس به عنوان نماگر بازار با رشد ۱۲ هزار واحدی هفته اول مرداد ماه را آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات بازار سهام امروز  به صورت متعادل میان خریداران و فروشندگان و با گرایش مثبت آغاز شد و در ادامه با افزایش تقاضا، تعداد سبزهای نقشه بازار افزایش یافت. شاخص هم وزن و شاخص فرابورس هم امروز مثبت بودند.

,

 

,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۹۹۷ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۸ میلیارد و ۶۵۷ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۹۹۷ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۸ میلیارد و ۶۵۷ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند.,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۲۳ هزار و ۲۷۹ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۵۱۳۴ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۲۴۴ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه با ۱۲ هزار و ۱۱۳ واحد افزایش به ارتفاع یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۴۲۰ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۱۰۰۳ واحد مثبت به ۴۰۴ هزار و ۷۷ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه با ۱۲ هزار و ۱۱۳ واحد افزایش به ارتفاع یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۴۲۰ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۱۰۰۳ واحد مثبت به ۴۰۴ هزار و ۷۷ واحد رسید.,

معامله گران امروز در بورس بیش از ۶ میلیارد و ۶۰۴ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۶۶۶ هزار نوبت و به ارزش ۵۵۵۷ میلیارد تومان را معامله کردند.

,

نمادهای معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، توسعه معادن و فلزات‌، پتروشیمی پردیس و فولاد خوزستان بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۲۱۸ واحد رشد به ۱۹ هزار و ۲۶۷ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۲۱۸ واحد رشد به ۱۹ هزار و ۲۶۷ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۲ میلیارد و ۵۳ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۳۳۱ هزار معامله و به ارزش بیش از ۱۷ هزار و ۷۲۲ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، سنگ آهن گهرزمین، پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان، پلیمر آریا ساسول و ذوب آهن اصفهان با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند.

,

 

,

انتهای پیام

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه