اخبار داغ

ماجرای بدافزار جاسوسی صهیونیستی "پگاسوس"/ صهیونیست‌ها به دنبال کنترل جهان

ماجرای بدافزار جاسوسی صهیونیستی "پگاسوس"/ صهیونیست‌ها به دنبال کنترل جهان
پگاسوس، بدافزاری جاسوسی است که به محض ورود به گوشی تلفن همراه قربانی، بی‌آنکه هیچ ردی از خود بر جای بگذارد می‌تواند تلفن همراه فرد را ۲۴ ساعته رصد کرده و از پیام‌های ارسالی و دریافتی او کپی بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از "تیتریک"؛ گاردین نوشت: پگاسوس، بدافزاری جاسوسی است که می‌توان آن را قویترین نرم‌افزار جاسوسی موجود که تاکنون توسط یک شرکت خصوصی توسعه یافته، قلمداد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, ", ؛, .,

این نرم‌افزار به محض ورود به گوشی تلفن همراه قربانی، بی‌آنکه هیچ ردی از خود بر جای بگذارد می‌تواند تلفن همراه فرد را ۲۴ ساعته رصد کرده و از پیام‌های ارسالی و دریافتی او کپی بگیرد، عکس‌هایش را بدزدد یا مکالماتش را ضبط کند.

, .,

پگاسوس همچنین قادر است از طریق دوربین گوشی، از شما مخفیانه فیلم بگیرد یا حتی میکروفون گوشی شما را فعال کرده و صحبت‌هایتان را ضبط کند. این بدافزار می‌تواند بفهمد شما کجایید، کجا بوده‌اید و با چه کسانی ملاقات داشته‌اید.

, .,
, ,

کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: جاسوس‌افزار پگاسوس بر روی گوشی‌های اپل و گوشی‌های اندرویدی فعال می‌شود و به راحتی به اطلاعات گوشی همراه طرف مقابل دسترسی پیدا می کند.

, تیتریک,

محمد جواد هادوی ادامه داد: هر کشوری که در جهان فعلی به حاکمیت سایبری خود اهمیت ندهد، توسط آمریکا و رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی مورد حمله و جاسوسی سایبری قرار می‌گیرد.

,

وی افزود: رژیم صهیونیستی هر روز با یک بدافزار جدید سعی در به دست گرفتن و کنترل جهان با حکومت سایبری دارد؛ زیرا امروز دیگر جنگ سخت معنا ندارد و جنگ رسانه ای و جنگ نرم؛ هدف دشمن برای نفوذ و سلطه بر دنیا است.

,

این کارشناس تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی علاوه بر دنیای حقیقی، در فضای سایبر هم تروریست هستند و همیشه به گونه های مختلف به کشور ضربه زده اند ولی حق همیشه پیروز است.

,

هادوی گفت: رژیم صهیونیستی با این بدافزار خبرنگاران را تحت رصد و جاسوسی قرار می‌دهد و ممکن است بلایی که سر خاشقچی آمد سر آنان هم بیاید.

,

این کارشناس بیان کرد: شنود میکروفن، فعال کردن دوربین، جاسوسی اطلاعات، رصد موقعیت جغرافیایی بدون اجازه کاربر از قابلیت های پگاسوس است.

,

هادوی تاکید کرد: مسئولین آمریکایی‌؛ آنهایی که از پشت پرده‌ فناوری‌های هوشمند آمریکایی خبر دارند؛ موقع ورود به خانه جایی برای قرار دادن گوشی هوشمند خود دارند یعنی این وسیله هوشمند را وارد حریم خانه و خانواده نمی‌کنند چون از قابلیت های جاسوسی این وسیله هوشمند اطلاع دارند.

,

وی افزود: یکی از نقاط قابل توجه بدافزار پگاسوس؛ هوش مصنوعی آن با آخرین فناوری های پیشرفته دنیا است؛ با این هوش مصنوعی رژیم صهیونیستی علاوه بر دستیابی به اطلاعات تلفن همراه شما؛ از سِمت و موقعیت شغلی شما اطلاع پیدا کرده و متناسب با مهارت و دانش تان درصدد نفوذ شما بر می آید.

,

این کارشناس افزود: حتماً هستند کسانی که نمی‌دانند جنگ در زمین دشمن، اصولی دارد؛ در زمین دشمن نباید بازی و زندگی کرد، بلکه باید با پوشش و مخفیانه وارد شد و به وقت‌ش حمله کرد.

,

هادوی گفت: راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات می‌تواند کشور را از آسیب‌های این نوع بدافزارها تا حد زیادی حفظ کند؛ با وجود پگاسوس، جبهه مقاومت در منطقه و خبرنگاران در خطر جدی قرار گرفته‌اند.

,

وی تصریح کرد: راه اندازی شبکه اطلاعات از نان شب واجب تر است زیرا روز بروز با راه اندازی بدافزارهای جدید توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا؛ سلطه سایبری دشمن بر ما بیشتر می شود.

,

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: چون دولت دوازدهم از عدم راه اندازی شبکه ملی اطلاعات منفعت می برد؛ هر بار به هر بهانه ای از زیر بار این مهم در می رفت؛ اکنون مهمترین رسالت دولت سیزدهم باید راه اندازی شبکه ملی اطلاعات باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه