اخبار داغ

عضو سابق شورای شهر مشهد:

انتخاب شهردار سیاسی برای شهر مضر است/ چالش‌های ۷ گانه پیش روی شهردار آینده مشهد

انتخاب شهردار سیاسی برای شهر مضر است/ چالش‌های ۷ گانه پیش روی شهردار آینده مشهد
حجت‌الاسلام اخلاقی گفت: فضای شهرداری نبایستی با سیاست زدگی همراه باشد و انتخاب کردن شهردار به صورت سیاسی برای مشهد مضر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی امیری، عضو سابق شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون ویژگی های شهردار مشهد اظهار کرد: شهر مشهد با حدود ۳ میلیون نفر جمعیت و بیش از ۳۰ میلیون زائر که سالانه وارد این شهر مقدس در شرایط عادی می شوند، کلان شهر مذهبی است لذا شهردار مشهد لازم است که متعهد، متخصص و دارای شأن مدیریت باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه شهردار مشهد بایستی حتی الامکان بومی باشد افزود: شجاعت اداره شهر مذهبی با محوریت حرم مطهر امام رضا(ع) را از توانمندی های مهم شهردار است.

,

حجت‌الاسلام اخلاقی با اشاره به عمده ترین ویژگی های شهردار مشهد گفت: فضای شهرداری نبایستی با سیاست زدگی همراه باشد.

,

وی افزود: شهرداری همه امور مردم شهر را از لحظه تولد تا فوت برعهده دارد بنابراین انتخاب کردن شهردار به صورت سیاسی برای مشهد مضر است.

,

عضو سابق شورای شهر مشهد ادامه داد: شهردار باید کسی باشد که شهر را با تمام نیازهای وسیع شهری بتواند مدیریت کند.

,

وی پیرامون اولویت در امور شهری افزود: با وجود تلاش های زیادی که در این سال ها در مدیریت شهری شده ولی مشهد دارای چالش های بزرگی است و موارد مختلفی را از جمله هوای شهر مشهد، ترافیک شهری، فرهنگ شهروندی مشهد و فرهنگ میزبانی، بافت پیرامون حرم و مناطق مسکونی قدیمی در حاشیه شهر و آسیب های اجتماعی می تواند به عنوان چالش های شهری برشمرد.

,

حجت‌الاسلام اخلاقی تصریح کرد: قائل به این هستیم که مهم ترین و اولین اقدام شهردار جدید مشهد اولویت بندی شبکه مسائل و نیازهای شهر مشهد است و اگر بر اساس برنامه‌های دارای اولویت قدم برداشته شود می‌تواند از این فرصت خدمت گزاری به مردم استفاده کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه