اخبار داغ

با دستور رئیس جمهور صورت گرفت؛

افتتاح ۹ پروژه بزرگ و ملی منطقه آزاد تجاری و صنعتی قشم

افتتاح ۹ پروژه بزرگ و ملی منطقه آزاد تجاری و صنعتی قشم
به دستور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانسی، ۹ پروژه بزرگ و ملی منطقه آزاد تجاری و صنعتی قشم افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ ۹ پروژه بزرگ و ملی اقتصادی و عمرانی منطقه آزاد قشم ساعتی پیش به صورت ویدئو کنفرانسی با دستور رئیس جمهور و با حضور علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، فرماندار قشم و مسئولان منطقه آزاد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

۲ واحد آب شیرین کن و واحد تولید بخار هریک با ظرفیت چهار هزار مترمکعب در روز، شرکت تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی با ظرفیت تولید پنج هزار و ۱۰۰ تن محصول در سال، واحد ساخت شناور به میزان ۵۰ فروند در سال، بخش دوم هتل دیانا به ظرفیت ۱۱۰ تخت و مرحله نخست پرورش میگوی شرکت مروارید شکیل قشم به میزان ۸۰ هکتار مهمترین طرح های بودند که ظهر امروز با دستور رئیس جمهور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

چند طرح تفریحی و گردشگری شامل یک واحد اقامتگاه بوم گردی و ۲ واحد کلوپ غواصی و تفریحات دریایی، چهار واحد کارگاهی صنایع دستی به مساحت ۸۰۰ متر مربع، ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه به مساحت سه هزار مترمربع و پارک و بوستان دفاری به مساحت ۲۰ هزار مترمربع، از دیگر طرح‌ های بودند که امروز  با دستور رئیس جمهور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

برای اجرای این طرح‌ها ۶۳۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که از این میزان ۵۶۷ میلیارد تومان را بخش خصوصی تامین کرده است.

با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۶۰۷ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه