اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی خبر داد؛

فعالیت چهار کارگاه مجاز برای گازسوز کردن خودروها در خراسان شمالی/ ۱۸۶ خودرو در انتظار نوبت

فعالیت چهار کارگاه مجاز برای گازسوز کردن خودروها در خراسان شمالی/ ۱۸۶ خودرو در انتظار نوبت
مجتبی شکوری با اشاره به اینکه طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی از خرداد سال گذشته آغاز شده است، گفت: برای انجام این کار چهار کارگاه مجاز فعال هستند و تا کنون یک هزار و 253 خودرو گازسوز شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه طرح گاز سوز کردن خودروهای مسافربر آژانس و اینترنتی در حال اجراست، اظهار داشت: منابع مورد نیاز برای اجرای این طرح از محل صرفه جویی در مصرف سوخت مایع و جایگزینی آن با گاز تامین می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار کارگاه‌ مجاز برای گازسوز کردن خودروها فعال هستند، گفت: زمان انتظار برای تبدیل حدود دو هفته تا یک ماه برای خودروهای مسافربر شخصی اعلام شده است،

,

شکوری گفت: تاکسی‌های اینترنتی، آژانس ها و مسافربرهای بین شهری و روستایی از طریق فهرستی که وزارت کشور به وزارت نفت ارائه کرده، تبدیل خواهند شد و احتمال دارد در آینده برای سایر مسافربرهای شخصی نیز بر اساس اولویت پر مصرف بودن فراهم شود.

,

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح رایگان گازسوزکردن خودروهای عمومی در خراسان شمالی  که از خرداد ماه ۹۹ شروع شده، یک هزار و 253 دستگاه خودرو گازسوز شده و 186 دستگاه در انتظار تعیین نوبت هستند.

,

این مقام مسئول یادآور شد: متقاضیان از جمله مالکان خودروهای تاکسی عمومی و خودروهای مسافربر آژانس و اینترنتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به آدرس  gcr.niopdc.ir  ثبت‌نام خود را نهایی و نوبت‌گیری کنند.

,  gcr.niopdc.ir,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه