اخبار داغ

گلایه خبازان کهگیلویه از ثبات قیمت نان +عکس و فیلم

گلایه خبازان کهگیلویه از ثبات قیمت نان +عکس و فیلم
خبازان شهرستان کهگیلویه با مطالبه‌گری از اداره صمت و فرماندار این شهرستان افزایش قیمت نان را درخواست کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس نان از جمله مواد خوراکی است که در سفره هر ایرانی در هر وعده غذایی یافت می شود و از روزگاران قدیم نان، قوت لایموت هر خانوار ایرانی بوده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 در سال های اخیر نیز به دلیل وجود تورم بالا  مردم به خصوص خانوارهای کم درآمد بیشتر به مصرف  نان روی آورده اند و این ماده خوارکی سهم بسزایی را در وعده های غذایی خانوارهای کم درآمد به خود اختصاص داده است. 

,

نانوایان کهگیلویه با تعطیلی بخشی از واحدهای خود و با مطالبه از مسئولان  اداره صمت و فرمانداری این شهرستان، از ثبات قیمت نان گلایه  و معتقد بودند که قیمت نان از سال۹۸ تاکنون بدون تغییر مانده است و با توجه به افزایش هزینه های جانبی لازم است بعد از دو سال افزایش قیمت داشته باشد.

,

صاحبان نانوایی های شهر دهدشت از  وضعیت ثبات قیمت نان ابراز نارضایتی کرده و عنوان کردند: برنامه ریزی ها در حوزه آرد و نان باید به نحوی باشد که بتواند خواسته های بحق و منطقی مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را تامین کرد.

,

افزایش قیمت ها در هزینه های جانبی گلایه خبازان کهگیلویه ای بود و در ادامه  افزودند: کارگران از وضع موجود خسته شدند چراکه شغل آنها سخت بوده و در سه تایم صبح، ظهر و عصر در گرمای طاقت فرسا و سرما مشغول کار هستند و دستمزد آنها پاسخگوی هزینه زیاد زندگیشان نیست.

,

در تجمعی که در اداره صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت این ادراه پاسخگوی معترضان نبوده و آنها را تهدید به قطع سهیه آراد نان خود کردند.

,

گفتنی است شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده بیش از ۱۴۸ نانوایی اعم از دولتی و ازاد پخت داشته که به وضع موجود قیمت صنف خود گلایه دارند.
 

,
,


انتهای پیام/
 

,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه