اخبار داغ

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه عنوان کرد؛

توزیع ۲۰۰۰ سری جهیزیه در هرمزگان تا پایان سال/ همه جهیزیه های اهدایی از کارخانه‌های تولید داخل است +فیلم

توزیع ۲۰۰۰ سری جهیزیه در هرمزگان تا پایان سال/ همه جهیزیه های اهدایی از کارخانه‌های تولید داخل است +فیلم
سردار حزنی با نوید اینکه تا پایان سال جاری تعداد ۲۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان استان هرمزگان تعلق خواهد گرفت؛ گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در صنعت لوازم خانگی خود کفا هست و همه جهیزیه های اهدایی توسط کارگر و کارخانه ایرانی تولید می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: لازم می دانم از تمام زحمات مردم و مسئولان این استان که در مراحل مختلف به فکر مستضعفان و محرومین بوده اند و در این راستا کمک های شایانی انجام داده اند تشکر کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه افزود: ازدواج های آسان در همه استان ها و در همه سپاه ها خوب انجام گرفت  و در استان هرمزگان نیز تا کنون بیش از ۶ هزار سری جهیزیه توسط تمام رده های سپاه تهیه و توزیع شده است.

,

سردار حزنی گفت: هدف ما این است که خوشحالی  را در سطح کشور ایجاد کنیم، وقتی جشن ازدواجی برگزار می شود علاوه بر خانواده های زوجین، یک منطقه و یک محله نیز خوشحال می شود و از همه مهم تر آقا امام زمان(عج) نیز خوشحال می شود.

,

وی با بیان اینکه اگر ما خوشحالی را در جامعه ایجاد کنیم به نفع مردم داری و مردم دوستی خواهد بود، تصریح کرد: در بحث جهیزیه ها همه کارخانجاتی که تعطیل بودند، همگی راه اندازی شده اند و امروز در صنعت لوازم خانگی جمهوری اسلامی  خود کفا هستیم و همه جهیزیه های اهدایی توسط کارگر و کارخانه ایرانی تولید می شود.

,

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ابراز کرد: در سال جاری  دو هزار سری جهیزیه در استان هرمزگان به زوج های جوان این استان تقدیم خواهیم کرد و این ازدواج ها به همراه خودش برکت می آورد.

,

سردار حزنی گفت: تا کنون هر کاری انجام گرفته است به اذن مردم بوده و لازم می دانم به همه مردم محروم و مستضعف این استان احترام بگذارم.

,

وی به بحران کرونا و تاثیر آن بر ازدواج جوانان پرداخت و اظهار کرد: عروسی های کرونایی مخصوص مستضعفین و محرومین است و شاهد هستیم که جلوی خرج های اضافه را گرفته است و می توان این گونه از ازدواج ها را سر و سامان داد.

,

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه  همچنین شعار اولاد کمتر و زندگی بهتر را یک شعار غلط دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع بدترین ضربه ها را به بدنه جامعه ایران اسلامی زد که این شعار نا سالم باید از جامعه رخت ببندد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه