اخبار داغ

در گفت‌وگو با مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی کشور مطرح شد؛ (2)

مسئولان ورزشی کشور باید قدر افرادی همچون جواد فروغی را بدانند/ چراغ مسیر المپیک برای تپانچه‌زن‌های ایران روشن شد

مسئولان ورزشی کشور باید قدر افرادی همچون جواد فروغی را بدانند/ چراغ مسیر المپیک برای تپانچه‌زن‌های ایران روشن شد
قهرمانان و مدال‌آوران رشته‌های مختلف ورزشی کشورمان شگفتی‌سازی جواد فروغی در المپیک توکیو را ستودند و مدال‌آوری در رشته تیراندازی را یک سوپرایز برای مردم ایران دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، نام جواد فروغی امروز برای هیچ ایرانی ناشناخته نیست؛ نام جواد فروغی در ذهن ایرانی‌ها با رکورد‌شکنی، غرور،‌ پیروزی و افتخار ملی عجین است. او پرستار ایلامی است که در کنار رشادت‌هایی که به عنوان پرستار برای کمک به هموطنان در بحران کرونا داشته، این روزها به عنوان یک ورزشکار المپیکی با قهرمانی در رشته تپانچه بادی بعد از سال‌های مدید باز هم نام ایران و ایرانی را بر زبان‌ها جاری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرونا,

فروغی سالها به عنوان پرستار و کادر درمان مشغول به کار بود و شاید در آغاز راه حرفه تیراندازی فکر نمی‌کرد روزی نخستین مدال‌آور تیراندازی ایران لقب بگیرد. وی مدال‌های زیادی را در کارنامه ثبت کرده و قطعا مدال طلای المپیک مهمترین آن به شمار می‌رود.

, کادر, مدال طلای المپیک,

قهرمانان و مدال‌آوران رشته‌های مختلف ورزشی کشورمان نیز این شگفتی‌سازی جواد فروغی در المپیک توکیو را ستودند و اقدام او را یک موفقیت حیرت‌انگیز و بی‌نظیر دانستند.

,

 

,

فرید قهرمانی، قهرمان پاورلفتینگ کشور:

, فرید قهرمانی، قهرمان پاورلفتینگ کشور:, :,

مسئولان ورزشی کشور باید قدر افرادی همچون جواد فروغی را بدانند/ به اهتزاز درآوردن پرچم یک کشور در مسابقات المپیک کار بسیار بزرگی است

, مسئولان ورزشی کشور باید قدر افرادی همچون جواد فروغی را بدانند/ به اهتزاز درآوردن پرچم یک کشور در مسابقات المپیک کار بسیار بزرگی است, مسئولان ورزشی کشور باید قدر افرادی همچون جواد فروغی را بدانند/ به اهتزاز درآوردن پرچم یک کشور در مسابقات المپیک کار بسیار بزرگی است,

فرید قهرمانی قهرمان پاورلفتینگ کشور و رئیس کمیته پاورلفتینگ استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به مدال طلای المپیک جواد فروغی در رشته تیراندازی عنوان کرد: حقیقتا کسی فکر نمی کرد که فروغی بتواند مدال طلا کسب کند و این برای اولین بار در طول تاریخ است که یک ورزشکار ایرانی در رشته تیراندازی توانست مدال طلای المپیک را به گردن بیاویزد.

, کُردتودی،, .,

وی افزود: مسئولان کشور باید قدر افرادی چون فروغی را بدانند چون واقعا به اهتزاز در آوردن پرچم یک کشور در آوردگاه المپیک کار بزرگی است.

, .,

این قهرمان پاورلفتینگ کشور افزود: ورزشکاران بسیاری را می شناسم که با کمترین امکانات و بدون حمایت جای خاصی و سرشار از استعداد در حال ورزش کردن هستند که اگر به آنها توجه شود می توانند برای کشور افتخارآفرین باشند.

, .,

رئیس کمیته پاورلفتینگ کشور ادامه داد: روز گذشته جواد فروغی ثابت کرد که اگر رویه مدیریتی درستی بر ورزش کشور حاکم باشد ورزشکاران مستعد ایرانی می توانند سکوهای افتخار و مدال های خوش رنگ جهانی را تصاحب کنند.

, .,

 

,

حسن دهقانی، قهرمان پرتاپ دیسک پارالمپیک:

, حسن دهقانی، قهرمان پرتاپ دیسک پارالمپیک:, :,

فروغی با تلاش و کوشش فعل خواستن را صرف کرد

, فروغی با تلاش و کوشش فعل خواستن را صرف کرد, فروغی با تلاش و کوشش فعل خواستن را صرف کرد,

حسن دهقانی، قهرمان پرتاپ دیسک پارالمپیک در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک و تمجید از به دست آوردن مدال طلای المپیک توسط جواد فروغی گفت: فروغی با به دست آرودن خوش رنگ ترین مدال المپیک بار دیگر یاد آور شد با تلاش و کوشش می توان فعل خواستن را صرف کرد و به مطلوب ترین نتیجه رسید.

, هرمز, .,

نائب قهرمان پرتاب نیزه جهان با اشاره به اینکه فروغی الگویی برای سایر ورزشکاران شد، عنوان کرد: بی شک جواد فروغی با پشتکار، اراده، تمرین های با برنامه، توکل به خداوند و باور داشتن خود توانسته است به این جایگاه برسد.

, .,

دهقانی با اشاره به اینکه طلای فروغی نور امید را در دل سایر ورزشکاران منور می سازد، عنوان کرد: جوانان با دیدن مدال آوری هم وطنانشان در بازی های جهانی بیش از پیش در آنها انگیزه ایجاد می شود که ماهم میتوانیم مثل آقای فروغی مدال آور باشیم.

, .,

وی خطاب به جوانان خاطر نشان کرد: ماجوانان ایرانی با توکل برخدا، ائمه، اراده وتعصب ایرانی وهمچنین پشتکارفراوان می توانیم درهمه رشته ها حرفی برای گفتن داشته باشیم و پرچم کشورمان را بالا ببریم.

, .,

 

,

مریم هاشمی، عضو تیم ملی ووشو ایران:

, مریم هاشمی، عضو تیم ملی ووشو ایران:, :,

مدال‌آوری جواد فروغی نقطه روشنی در شرایط ناامیدی امروز جامعه بود

, مدال‌آوری جواد فروغی نقطه روشنی در شرایط ناامیدی امروز جامعه بود, مدال‌آوری جواد فروغی نقطه روشنی در شرایط ناامیدی امروز جامعه بود,

مریم هاشمی عضو تیم ملی ووشو ایران و دارنده ۴ مدال جهانی در گفتگو با تهران پرس درباره حضور پررنگ و موفقیت‌آمیز ورزشکاران ایرانی در رویداد المپیک گفت: درحالی‌که شرایط نامناسب کرونایی را در آسیا و ایران تجربه می‌کنیم، حضور ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های المپیک توکیو اتفاق بسیار خوبی است که در این چندروزه رخ‌ داده است.

, .,

وی ادامه داد: درحالی‌که کرونا بر ورزش ایران بسیار اثرگذار بود، توانستیم نسبت به دوره‌های قبل المپیک، نفرات بیشتری را راهی این بازی‌ها کنیم که بسیار قابل‌تقدیر و از موضوعات افتخار برانگیز است.

, .,

قهرمان جهانی ووشو با اشاره به کسب مدال طلا از سوی جواد فروغی گفت: ابتدا باید به این ورزشکار کشورمان تبریک گفت که به‌عنوان یک مدافع سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستاد و در المپیک توانست قهرمان تیراندازی جهان شود. مدال‌آوری آقای فروغی آن‌قدر افتخار برانگیز بود که بنده پس از قهرمانی جواد فروغی به‌عنوان یک ایرانی اشک شادی ریختم.
هاشمی افزود: اینکه جواد فروغی در سن ۴۱ سالگی موفق به کسب مدال المپیک شد، یک اقدام بسیار ارزشمند است که اثبات می‌کند انسان در هر سن، در هر شرایط کاری، با هر زبان و گویشی و با هر فرهنگ و اقلیم می‌تواند موفق شود. بازتاب این موفقیت در جامعه نشان‌دهنده نقطه روشن و انرژی مثبتی در شرایط ناامیدی امروز مردم است.

, .,
, .,

عضو تیم ملی ووشو ایران با ابراز ناراحتی از عدم دست‌یابی برخی از ورزشکاران بنام در رقابت‌های المپیک گفت: اینکه ورزشکارانی چون آقای کیارش رستمی، قهرمانی از استان کرمانشاه و سرکار خانم نازنین رحمانی ورزشکار قایقرانی کشورمان که در رقابت‌های قبلی بسیار خوش درخشیده بودند، جواز حضور در المپیک را کسب نکردند موجب رنجش خاطر شد. البته اکنون فرصت مناسبی است که برای افراد حاضر در المپیک با تمام وجود آرزوی پیروزی و سربلندی کنم.

, .,

هاشمی درباره تأثیرات اجتماعی ورزش گفت: ورزش هم از بعد جسمی و هم روحی برای سلامت جامعه مفید است. یعنی مردم با ورزش‌های همگانی که در ایران نیز بسیار پذیرفته‌شده است، سلامت خود را تأمین می‌کنند و با پرورش قهرمانان جهانی شادی و نشاط را به جامعه تزریق می‌کنند.

, .,

وی با اشاره به اینکه هیچ موضوع و رویدادی به‌اندازه یک رویداد ورزشی نمی‌تواند تمام جامعه را خوشحال و یا ناراحت کند، تصریح کرد: اشک هانیه رستمیان و نجمه خدمتی دو ورزشکار زن ایرانی پس از قهرمانی فروغی را می‌توان خوشحال‌کننده‌ترین لحظات المپیک توکیو توصیف کرد.

, .,

قهرمان جهانی ووشو با اشاره به ظرفیت بالای جوانان ایران گفت: ظرفیت جوانان ایران در ۸ سال دفاع مقدس قابل ارزیابی است، نسلی که در برابر ظلم همواره ایستاده و تا به امروز با رهبر معظم انقلاب این مسیر را ادامه داده است. مردم ما جنگیدن در مقابل نابرابری و ظلم را به خوبی آموخته‌اند که این موضوع به مردم اعتمادبه‌نفس بالایی داده است.

, .,

هاشمی در پایان اظهارات خود گفت: اینکه شبکه‌های رسانه‌ای اعم از تلویزیون، رادیو، وب‌سایت‌ها و خبرگزاری‌ها برای ورزش کشور تا حد زیادی ارزش قائل شده اند و برنامه‌های المپیک را پوشش می‌دهند بسیار جای خرسندی است. اتفاقی که جایگاه ورزش کشور را در آینده ی پیش رو بالا می‌برد.

, .,

 

,

قهرمان آسیا در رشته پرتاب وزنه:

, قهرمان آسیا در رشته پرتاب وزنه:, :,

کسب مدال طلای المپیک دل همه ایران را شاد کرد/ایستادن ورزشکاران کشور بر قله قهرمانی افتخار است

, کسب مدال طلای المپیک دل همه ایران را شاد کرد/ایستادن ورزشکاران کشور بر قله قهرمانی افتخار است, کسب مدال طلای المپیک دل همه ایران را شاد کرد/ایستادن ورزشکاران کشور بر قله قهرمانی افتخار است,

سجاد محمدیان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به کسب مدال طلای المپیک توسط جواد فروغی اظهار داشت: کسب این مدال طلا و درخشش ورزشکار ایرانی در المپیک، دل تمام ملت ایران را شاد کرد و نه تنها خانواده وی بلکه همه همشهریان این ورزشکار و همه ایران یکپارچه خوشحال شدند.

, .,

وی افزود: کسب این مدال طلا سبب شد تا انگیزه ای باشد برای مابقی ورزشکاران چرا که ما به این باور رسیدیم که می توانیم افتخار آفرینی کنیم.

, .,

نایب قهرمان پارالمپیک پرتاب وزنه مردان تصریح کرد: قهرمان شدن ورزشکاران ایرانی و درخشش آنها این امید را می دهد که می توان مانند فروغی ها در ورزش رکورددار شد و فروغی با این افتخار بزرگ ثابت کرد که برای یک ایرانی هیچگاه غیر ممکن وجود ندارد و بر قله های موفقیت خواهند ایستاد.

, .,

محمدیان عنوان کرد: ایستادن یک ورزشکار ایرانی بر قله قهرمانی در المپیک افتخاری برای همه ملت ایران است و جوانان با استعداد ایران زمین می توانند مانند فروغی در این عرصه بدرخشند.

, .,

وی بیان کرد: بنده نیز در ۲۸ مرداد عازم المپیک هستم که امیدواریم بتوانیم افتخار کسب نماییم.

, .,

 

,

قهرمان جهانی و آسیایی کیک بوکسینگ:‏

, قهرمان جهانی و آسیایی کیک بوکسینگ:‏,

‏"جواد فروغی" مایه غرور و افتخار ملی ایران و ایرانیان شد/توکل و اعتماد به خدا رمز موفقیت در المپیک توکیو

, ‏"جواد فروغی" مایه غرور و افتخار ملی ایران و ایرانیان شد/توکل و اعتماد به خدا رمز موفقیت در المپیک توکیو, ‏"جواد فروغی" مایه غرور و افتخار ملی ایران و ایرانیان شد/توکل و اعتماد به خدا رمز موفقیت در المپیک توکیو,

عباس شیبک، یکی از قهرمانان کیک بوکسینگ آسیایی و جهانی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار ‏عصرهامون با اشاره به اینکه امروز ایران به "جواد فروغی" افتخار می کند، بیان کرد: فروغی در دل هزاران دختر ‏و پسر ایرانی بذر امید کاشت و چشم همه مسئولین ورزش را باز کرد تا همه بدانند ورزش ایران فقط فوتبال ‏نیست، اگر وی قهرمان المپیک، دارنده مدال طلا و افتخار آفرین ابدی این سرزمین است بی دلیل نیست.‏

وی با بیان اینکه فروغی نخستین طلای ایران در رشته تیراندازی در المپیک توکیو را کسب کرد، افزود: برای ‏نخستین بار در تاریخ المپیک یک ورزشکار ایرانی در روز نخست بازی ها صاحب مدال طلا شد، این یعنی خداوند ‏تا چه حد یک انسان را  دوست داشته که چنین لطفی شامل حا‌ل‌ش ‏شده است. ‏

این قهرمانان کیک بوکسینگ آسیایی و جهانی تصریح کرد: فروغی شاهکار انجام داد و به دور از هرگونه شعار ‏یا حرفی، تمرین و درنهایت قهرمان شد و توانست به آنچه استحقاق‌ش را داشت برسد.  ‏

وی با تاکید بر این مطلب که بنده از وجود نماینده های ایران به ویژه جواد فروغی در المپیک احساس ‏سربلندی و غرور می‌کنم‌، گفت: کسب مدال طلای وی در رشته تیراندازی با تپانچه بادی به عنوان اولین مدال ‏طلای کشور ایران در این دوره برای همه ما، مایه غرور و افتخار ملی بود.‏

وی تصریح کرد: امروز تمام ملت ایران به ویژه مردم مظلوم سیستان وبلوچستان نسبت به این برد احساس ‏خوشحالی دارند و یکپارچه برای کاروان المپیک دعای خیر می کنند، در واقع این بردها باعث می شود که روحیه ‏مردم بالا رود و مسیر زندگی روزمره خود را با قدرت بیشتر ادامه دهند.‏

شیبک اضافه کرد: امید است این صحنه ها بارها در این دوره المپیک تکرار شود، از خداوند منان برای تمام ‏نماینده های ایرانی به خصوص دانیال شه بخش بوکسور استان آرزوی موفقیت داریم. ‏

‏وی گفت: اینکه پس از کسب مدال طلا جواد فروغی به سجده رفته و پس از شکر بر درگاه الهی و قدردانی از ‏مردم و رهبر انقلاب، مدال خود را به امام زمان(عج) و رهبری تقدیم کرد و احترام نظامی‌ گذاشت این مهم را ‏نشان داد که با توکل بر خدا و دعای خیر مردم به این موفقیت دست یافته است؛ چرا که این کشور صاحب، ‏امنیت و رهبر دارد و به وجود آنها افتخار می کند.‏

مربی تیم ملی ووشو جوانان ایران در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: بازی‏‌های المپیک هر چهار سال یک بار ‏برگزار می‌‏شود و تقریباً ورزشکاران تمام کشورهای جهان در آن شرکت می‌‏کنند، نخستین بازی المپیک در سال ‏‏۷۷۶ قبل از میلاد در شهر «المپی» واقع در شرق یونان برگزار و  زمان آن پنج روز بود و بسیاری از مردم یونان ‏برای تماشای مسابقات از سراسر کشور به محل برگزاری آن می‏‌آمدند.‏

به گفته وی؛ در ابتدا فقط  ورزشکاران یونانی در این بازی‏ها شرکت می‏‌کردند، در آن زمان برگزاری ‏بازی‏‌های المپیک نوعی جشن و عید مذهبی بود که به افتخار «زئوس»، یکی از بزرگترین خدایان یونان باستان، ‏برگزار می‏‌شد و هر یک از شرکت‏ کنندگان قبل از انجام مسابقه در معبد زئوس به دعا و نیایش می‏‌پرداختند.‏

شیبک تصریح کرد: جوایز این مسابقات، تاج‏‌هایی از برگ درخت زیتونی بود که در حیاط  معبد کاشته شده بود، ‏و در آن زمان زنان اجازه شرکت در مسابقات و تماشای آن را نداشتند.‏

وی ادامه داد: ایده برگزاری بازی‏‌های المپیک در سال ۱۸۹۶ میلادی، پس از ۱۵۰۰ سال وقفه، مجدداً زنده شد، ‏مسابقات المپیک ۱۸۹۶ میلادی در آتن، پایتخت یونان برگزار شد، در این مسابقات ۳۱۱ ورزشکار از ۱۳ کشور ‏مختلف شرکت داشتند که ۲۳۰ نفر از آنها یونانی بودند.‏

مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون ووشو خاطر نشان کرد: بازی‌‏های المپیک از سال ۱۸۹۶ میلادی هر چهار سال ‏یک بار در کشورهای مختلف برگزار شده، برگزاری این بازی‏ها فقط در سال‏های ۱۹۱۶، ۱۹۴۰، ۱۹۴۴ میلادی ‏به خاطر وقوع جنگ‏های جهانی اول و دوم متوقف و المپیک زمستانی نیز به طور مجزا در کشوری دیگر برگزار ‏می‌‏شود به گونه ای که نخستین مسابقه المپیک زمستانی در سال ۱۹۲۴ میلادی در فرانسه انجام شد.‏

وی با بیان اینکه امروزه بازی‏‌های المپیک در رشته‌‏های مختلفی برگزار می‏‌شوند، افزود: انتخاب کشور میزبان ‏بازی‏های المپیک برای دوره بعدی به عهده کمیته بین‌‏المللی المپیک است، مشعل المپیک از معبد زئوس تا ‏استادیوم اصلی حمل می‏‌شود و تا پایان مسابقات روشن می‏‌ماند.‏

شیبک اظهار کرد: در مراسم افتتاحیه بازی‏‌های المپیک، ورزشکاران کشورهای شرکت کننده طی مراسم خاصی ‏رژه می‌‏روند، تیم یونان نخستین تیم و تیم کشور میزبان آخرین تیمی است که رژه می‌‏رود؛ تیم‏‌های سایر کشورها ‏به ترتیب حروف الفبا بین این دو تیم قرار می‏‌گیرند و بعد از مراسم رژه، بازیکنان سوگند می‏‌خورند سپس ‏کبوتران سفید به عنوان سمبل صلح به پرواز در می‏‌آیند و در مراسم اختتامیه بازی‏‌ها که در روز آخر صورت ‏می‏‌گیرد مشعل المپیک خاموش می‏‌شود.‏

وی ادامه داد: امروزه المپیک فقط یک مجموعه بازی نیست بلکه سیاست، قدرت و فرهنگ کشورها را به منصه ‏ظهرو می رساند زیرا خارج ازجنگ روبه روی هم قرار می گیرند.‏

رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان‌ اذعان کرد: المپیک یعنی صلح و دوستی بالاتر،سریعتر  وقوی‌تر؛ این ‏شعاریست که ورزشکاران به آن پایبند بوده به گونه ای که آرزو و دنیای یک ورزشکار حرفه ای و آماتور به حضور در المپیک ‏خلاصه می‌شود، آرزویی که باید سالها تلاش کرد و برای‌ آن جنگید.‏

, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, «,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

فاطمه قدرت آبادی، ملی پوش تیراندازی:

, فاطمه قدرت آبادی، ملی پوش تیراندازی:, :,

چراغ مسیر المپیک برای تپانچه زن های ایران روشن شد/بعد از پیروزی فروغی، خودم را در جایگاه المپیک دیدم

, چراغ مسیر المپیک برای تپانچه زن های ایران روشن شد/بعد از پیروزی فروغی، خودم را در جایگاه المپیک دیدم, چراغ مسیر المپیک برای تپانچه زن های ایران روشن شد/بعد از پیروزی فروغی، خودم را در جایگاه المپیک دیدم,

فاطمه قدرت آبادی بانوی ملی‌پوش تیراندازی با تپانچه کشورمان در گفتگو با خبرنگار مرآت با ابراز خرسندی از پیروزی پر افتخار آقای جواد فروغی در مسابقات المپیک، گفت: با کسب اولین مدال المپیک توسط یک ایرانی اتفاق تاریخی در تپانچه بروز کرد.

, مرآت, .,

قدرت آبادی با اشاره به اینکه یکی از بزرگ ترین رویداد های ورزشی جهان المپیک است، عنوان کرد: سالیان زیادی است که ورزشکاران تمام تلاششان را برای رسیدن به المپیک می کنند چرا که از آروزهای هر ورزشکاری است که بتواند فقط در این مسابقات شرکت کند.

, .,

این بانوی ملی پوش با اشاره به اینکه در اردوهای تیم ملی با آقای فروغی باهم تمرین می کردیم، تصریح کرد: فروغی در تیراندازی آرامش فوق العاده ای دارد که آرامشش برای همه تیراندازها درس بزرگی است.

, .,

وی در خصوص سختی های شرکت در مسابقات المپیک، بیان کرد: در مسابقات المپیک برترین های جهان شرکت می کنند و المپیکی های جهان گلچین شده ها از بهترین ورزشکاران هر کشور هستند.

, .,

قدرت آبادی با اشاره به رقیب هندی فروغی در مسابقات المپیک، تشریح کرد: این رقیب هندی از نظر سنی خیلی کوچک تر از فروغی است ولی مدل های فراونی را داشته و نام آور بود و در این دوره مقام پایینی را در برابر نماینده ایران کسب کرد.

, .,

ملی پوش تپانچه استان سمنان در خصوص میزان استانداردهای مسابقات المپیک، خاطر نشان کرد: تمام ضوابط و استانداردهای همه مسابقات جمع می شود و در مسابقات المپیک قرار می گیرد واین برای یک ورزشکار کار را خیلی سخت می کند و فشار روحی زیادی را می آورد که نیاز به تلاش بسیار زیادی برای ورزشکاران برای کسب مدال است.

, .,

وی با اشاره به اینکه در سالیان گذشته در رشته تپانچه برادران، المپیکی وجود نداشته است، خاطر نشان کرد: این طلسم توسط فروغی شکسته شد همانطور که سالیان سال بود که ما در کسب سهمیه المپیک متاسفانه در این رشته با دست خالی روبرو بودیم اما این بار در کل تاریخ یک تغییر بزرگ در این ورزش داده شد.

, .,

قدرت آبادی با بیان اینکه بعداز قطعی شدن پیروزی آقای فروغی در المپیک خود را در آن جایگاه دیدم، تصریح کرد: درست است شاید نتوانم در آن جایگاه قرار بگیرم ولی وقتی دیدم یک هم وطن در این جایگاه قرارگرفته است آن شیرینی پیروز را احساس کردم واین حرکت باعث شد چراغ این مسیر برای سایر ورزشکاران به خصوص خانواده تپانچه روشن شود.

, .,

 

,

نوید طاهر، آقای گل جام ملت های آسیا؛

, نوید طاهر، آقای گل جام ملت های آسیا؛,

افتخار آفرینی در المپیک باعث دلگرمی مردم می شود/ حمایت مسوولان باعث پشتوانه سازی ورزشی می شود

, افتخار آفرینی در المپیک باعث دلگرمی مردم می شود/ حمایت مسوولان باعث پشتوانه سازی ورزشی می شود, افتخار آفرینی در المپیک باعث دلگرمی مردم می شود/ حمایت مسوولان باعث پشتوانه سازی ورزشی می شود,

نوید طاهری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما در خصوص قهرمانی جواد فروغی قهرمان المپیک کشورمان، اظهار کرد: مردم ما در شرایط فعلی بیماری کرونا و سختی های اقتصادی به این قهرمانی ها است که این موضوع به شدت می تواند در روحیه اجتماعی مردم تاثیرگذار باشد.

,

عضو تیم ملی هاکی کشورمان با بیان اینکه قهرمانی المپیک باعث دلگرمی مردم می شود، خاطرنشان کرد: این اتفاق در رشته ای رخ داده که تاکنون مدال نگرفته بودیم و کار بزرگی بود و بنده نیز از این اتفاق بسیار خوشحال شدم.

,

وی، افزود: این حمایت ها باعث پشتوانه سازی و انگیزه سازی برای ورزشکاران رشته های دیگر می شود و این موضوع باعث می شود جوانان به رشته های مدال آور رو بیاورند.

,

آقای گل جام ملت های هاکی آسیا با اشاره به اینکه اگر حمایت های خوبی باشد علاقه مندان زیادی به سمت این رشته ها می آیند، گفت: نگاه جوانان به همین حمایت ها است و اگر این اتفاق ها رخ ندهد شرایط خوبی نخواهیم داشت و جوانان نسبت به ورزش دلسرد می شوند.

,

 

,

عبدالرضا رسولی، مسئول کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمان:

, عبدالرضا رسولی، مسئول کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمان:, :,

ورزشکاران اخلاق مداری جواد فروغی را سرلوحه کار خود قرار دهند/ مدال فروغی؛ مدال یک ورزشکار بی حاشیه بود

, ورزشکاران اخلاق مداری جواد فروغی را سرلوحه کار خود قرار دهند/ مدال فروغی؛ مدال یک ورزشکار بی حاشیه بود, ورزشکاران اخلاق مداری جواد فروغی را سرلوحه کار خود قرار دهند/ مدال فروغی؛ مدال یک ورزشکار بی حاشیه بود,

عبدالرضا رسولی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن تبریک کسب مدال طلای المپیک توکیو توسط جواد فروغی در رشته تیراندازی با بیان اینکه مدال فروغی، مدال یک ورزشکار بی حاشیه بود، گفت: او ثابت کرد که ورزشکار هر چه به دنبال برخی از مسائل حاشیه ای مانند فضای مجازی نباشد، موفق تر است.

, راه آرمان,

مسئول کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمان تأکید کرد: تدین و اعتقاد جواد فروغی به مسائل نظام و عقیده ای نیز نشان دهنده بی حاشیه بودن این ورزشکار است و پشتکار این ورزشکار بود که ثابت کرد هر چه یک ورزشکار پر بارتر باشد می تواند نتیجه زحمات خود را جدا از مسائل حاشیه ای و به صورت واقعی کسب کند.

,

وی با بیان اینکه ورزشکاران می توانند از جواد فروغی اخلاق مداری را فرا گیرند، عنوان کرد: جامعه ورزشی اخلاقیات این ورزشکار را سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانند در آینده با پشتکار و همتی که ایشان از خود نشان داد، اقدام کنند.

,

رسولی خاطر نشان کرد: مسئولان نیز باید زیر ساخت های ورزشی را به صورت علمی و جایگاه ورزشکاران را به صورت تخصصی تعیین کنند تا با فراهم آوردن سخت افزارهای لازم ورزشکاران را برای قهرمانی رشد و گسترش دهند.

,

 

,

سعید علیزاده؛ قهرمان ورزش سه گانه آسیا:

, سعید علیزاده؛ قهرمان ورزش سه گانه آسیا:, :,

مدال غرور آفرین و افتخار آمیز فروغی به تمامی ورزشکاران روحیه داد/ برای نجمه خدمتی آرزوی موفقیت می کنم

, مدال غرور آفرین و افتخار آمیز فروغی به تمامی ورزشکاران روحیه داد/ برای نجمه خدمتی آرزوی موفقیت می کنم, مدال غرور آفرین و افتخار آمیز فروغی به تمامی ورزشکاران روحیه داد/ برای نجمه خدمتی آرزوی موفقیت می کنم,

سعید علیزاده ورزشکار سه گانه بیرجندی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: بنده به عنوان قهرمان ورزش سه گانه آسیا و عضو تیم ملی ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران به مدت هشت سال، به آقای جواد فروغی ورزشکار ایلامی که اولین مدال طلای المپیک 2020 توکیو در رشته تیراندازی تپانچه 10 متر را کسب کرد تا نخستین مدال تاریخ تیراندازی ایران در بازی های المپیک به نام او ثبت شود، تبریک می گویم.

, خاورستان, .,

وی افزود: کسب این مدال پرافتخار، باعث روحیه دادن به تمامی ورزشکاران برای ادامه بازی های المپیک شد.

, .,

علیزاده با اشاره به غیرت و تعصب ورزشکاران ایرانی گفت: ورزشکاران ایرانی نشان دادند غیرت و تعصب از این مرز و بوم تا چه اندازه اهمیت دارد و برای افتخار آفرینی ورزش ایران تلاش می کنند.

, .,

قهرمان ورزش سه گانه آسیا گفت: برای همه مردم ایران جای تعجب بود که ورزشکاری که هیچ نام و نشانی در ورزش کشور از او نبود و هیچ کس او را نمی شناخت، بتواند در اولین حضورش در میادین بازی های المپیک که بالاترین سطح بازی های ورزش دنیا است، مدال طلای المپیک را به دست بیاورد که این موضوع واقعا جای تقدیر و تشکر از این ورزشکار را دارد.

, .,

علیزاده بیان کرد: بنده خودم هم تاکنون نام این ورزشکار را نشنیده بودم و با کسب مدال طلای او شگفت زده شدم.

, .,

وی ادامه داد: در تمامی رشته های ورزشی کشور، خیلی از ورزشکاران بدون هیچ نام و نشان و محبوبیتی و حتی بدون هیچ حمایت و اسپانسری، تمرین های ورزشی خودشان را ادامه می دهند تا بتوانند پرچم جمهوری اسلامی ایران را در تمامی میادین جهانی آسیا و المپیک به اهتزار دربیاورند.

, .,

قهرمان ورزش سه گانه آسیا با تاکید بر اینکه ورزش کشور فقط به فوتبال ختم نمی شود، گفت: وزارت ورزش و جوانان باید با برنامه ریزی دقیق، از تمام رشته های ورزشی حمایت بیشتری داشته باشد تا ورزشکاران بتوانند در میادین المپیک، مدال های بیشتری را به دست بیاورند

, ,

علیزاده گفت: در واقع ورزشکاران در تمام رشته های ورزشی، شایستگی کسب مدال های المپیک را دارند که امیدواریم با برنامه ریزی های وزارت ورزش و جوانان شاهد پیشرفت ورزش کشور در تمام میادین باشیم.

, .,

وی اظهارکرد: بنده به عنوان یک ورزش کار ایرانی از خطه خراسان جنوبی، برای تمام ورزشکاران المپیکی بخصوص خانم نجمه خدمتی که از استان خراسان جنوبی هستند، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که در مسابقه در پیش رو بتواند برای استان و کشور مدال آوری کند.

, .,

 

,

ملیکا برون، ملی پوش تیم کانوپولوی ایران:

, ملیکا برون، ملی پوش تیم کانوپولوی ایران:,

آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال المپیک است / فروغی با کسب مدال طلای المپیک برای ایران افتخار آفرید

, آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال المپیک است / فروغی با کسب مدال طلای المپیک برای ایران افتخار آفرید, آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال المپیک است / فروغی با کسب مدال طلای المپیک برای ایران افتخار آفرید,

ملیکا برون ملی پوش تیم کانوپولوی ایران در گفتگو با دیار آفتاب؛  با اشاره به کسب مدال طلای المپیک توسط جواد فروغی در رشته تیراندازی، گفت: المپیک بالاترین رده ورزشی هستش که هر ورزشکاری آرزو دارد به این مسابقات راه پیدا کند.

, دیار آفتاب,

برون با اشاره به اینکه کسب سهمیه المپیک هم خودش یک افتخار برای هر ورزشکاری است و بسیار سخت است اظهار کرد: اینکه بتوانی به مسابقات المپیک راه پیدا کنی و مدل کسب کنید کار بزرگی است.

,

وی با تاکید بر اینکه از کسب مدال طلای المپیک توسط جواد فرغی بسیار خوشحال شدم ادامه داد: تا قبل از کسب مدل خیلی شناختی نسبت به این ورزشکار خوب کشورمان نداشتم این نشان می دهد فروغی به دور از هیاهو تمرینات خود را پشت سر گذاشت و مزد زحمات خودش را با کسب مدل دریافت کرد.

,

ملی پوش تیم کانوپولوی ایران با اشاره به اینکه آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال المپیک است بیان کرد: جواد فروغی با کسب مدال طلای المپیک برای جمهوری اسلامی ایران افتخار آفرید.

,

برون خاطرنشان کرد: آرزو می کنم همه ورزشکار ایران که در این مسابقات حضور دارند نتایج خوبی را کسب کنند.

,

دیروز جواد فروغی در فینال تپانچه بادی المپیک توکیو به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و نخستین مدال المپیک تاریخ تیراندازی ایران را به ارمغان آورد. فروغی پرستار بخش کرونای بیمارستان حضرت بقیة الله -عجّل الله تعالی فرجه- سپاه پاسداران است.

,

 

,

ابراهیم جوادی، دارنده چهار مدال طلای جهان:

, ابراهیم جوادی، دارنده چهار مدال طلای جهان:,

مردم با طلای المپیکی جواد فروغی و اهتزاز پرچم ایران، تنگناهای اقتصادی و معیشتی را از یاد بردند/حمایت مسئولین؛ ضامن توسعه ورزش قهرمانی در کشور

,

مردم با طلای المپیکی جواد فروغی و اهتزاز پرچم ایران، تنگناهای اقتصادی و معیشتی را از یاد بردند/حمایت مسئولین؛ ضامن توسعه ورزش قهرمانی در کشور

, مردم با طلای المپیکی جواد فروغی و اهتزاز پرچم ایران، تنگناهای اقتصادی و معیشتی را از یاد بردند/حمایت مسئولین؛ ضامن توسعه ورزش قهرمانی در کشور , مردم با طلای المپیکی جواد فروغی و اهتزاز پرچم ایران، تنگناهای اقتصادی و معیشتی را از یاد بردند/حمایت مسئولین؛ ضامن توسعه ورزش قهرمانی در کشور , مردم با طلای المپیکی جواد فروغی و اهتزاز پرچم ایران، تنگناهای اقتصادی و معیشتی را از یاد بردند/حمایت مسئولین؛ ضامن توسعه ورزش قهرمانی در کشور ,

قهرمان البرزی و دارنده چهار مدال طلای جهان درباره مدال آوری جواد فروغی در المپیک توکیو، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: ورزشکاری که برای ایران در عرصه های جهانی افتخارآفرینی می کند رضایت مندی و نشاط عمومی را به ارمغان می آورد.

,
ابراهیم جوادی با اشاره به اینکه کسب مدال فارغ از هر رشته ای، با توجه به اینکه درخشش نام ایران را به دنبال دارد ارزشمند است، افزود: به ثمر رسیدن هدف وررشکاران و به اهتزار درآمدن پرچم ایران بالاترین افتخاری است که یک ورزشکار با رفتن روی سکو می تواند به نام کشورش رقم بزند.
,
 
,
وی اظهار داشت: مسئولین باید زیرساخت های ورزش ایران را به گونه ای فراهم کنند که ورزشکاران ایرانی در هر رشته ای حرف برای گفتن داشته باشند. زنده کردن نام پهلوانانی چون تختی مشوقی جوانان خواهد بود اما مدیران ورزش وظیفه دارند اخلاق چنین ورزشکارانی را در فضای کنونی اشاعه دهند.
,
 
,

جوادی تصریح کرد: عدم حمایت مسئولین از ورزشکاران آنها را برای حضور در آوردهای جهانی مایوس خواهد کرد، توسعه وررش در تمامی رشته ها می تواند فضای رقابتی را ایجاد کرده و ورزشکاران ایرانی را مهیای حضور در عرصه های مختلف جهان کند.

,
 
,
وی گفت: قهرمانی جوانان ایرانی مشکلات اقتصادی و اجتماعی را هر چند کوتاه اما از ذهن مردم ایران پاک می کند و آنها را به داشتن چنین سرمایه های انسانی دلگرم خواهد کرد. البته استعدادیابی نوجوانان برای مشخص شدک مسیر ورزشی آنها جامعه کنونی را از آسیب های مختلف می رهاند.
,
 
,
جوادی افزود: امروز اگر نوجوانان ما‌ نظاره گر درخشش جوانانی چون فروغی در المپیک باشند برای قدم گذاشتن در راه ورزش مصمم تر خواهند شد اما فراهم شدن فضا برای رشد استعدادها نیازمند هنرمندی و اهتمام مسئولین است.
,
 
,
این قهرمان البرزی در خاتمه خاطرنشان داشت: پرورش استعدادها در نوجوانی ضامن توسعه ورزش کشور در آینده و استمرار قهرمانی ورزشکاران است.
,
 
,
 
,

روح‌الله نعمتیان دارنده مدال جهانی کشتی:

,

روح‌الله نعمتیان دارنده مدال جهانی کشتی:

, روح‌الله نعمتیان دارنده مدال جهانی کشتی:,

فروغی امیدها را در کاروان جمهوری اسلامی ایران زنده کرد/ اعتقادات و باورهای دینی برگ برنده فروغی در بازی‌ها بود

, فروغی امیدها را در کاروان جمهوری اسلامی ایران زنده کرد/ اعتقادات و باورهای دینی برگ برنده فروغی در بازی‌ها بود, فروغی امیدها را در کاروان جمهوری اسلامی ایران زنده کرد/ اعتقادات و باورهای دینی برگ برنده فروغی در بازی‌ها بود,

روح‌الله نعمتیان دارنده مدال جهانی کشتی آلیش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به کسب اولین مدال کشورمان در بازی های المپیک توسط جواد فروغی اظهار داشت: فروغی در روز اول مسابقات کاری کرد کارستان و توانست برای اولین بار در رشته تیراندازی کاروان جمهوری اسلامی ایران در المپیک را صاحب مدال کند.

, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

وی ادامه داد: المپیک جای دانه‌درشت‌ها است و در واقع فروغی در این روز بزرگی کرد و توانست مدال طلای این بازی‌ها را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

,

نعمتیان اعتقادات و باورهای دینی این ورزشکار کشورمان را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: یکی از نقاط قوت این ورزشکار ارزنده کشورمان اعتقادات و باورهای دینی بود که اثر خودش را در گذاشت و آرامش مثال‌زدنی این ورزشکار ناشی از همین موضوع بود.

,

وی با بیان این که کشورهای مختلف سال‌ها برای کسب مدال المپیک تلاش می‌کنند، تصریح کرد: قطعاً با سرمایه‌گذاری در رشته‌های پر مدال مانند تیراندازی، دوومیدانی، شنا و شمشیربازی می‌توانیم روی دورقمی و سه‌رقمی شدن مدال‌های المپیک نیز حساب ویژه‌ای باز کنیم.

,

 

,
حمید بهزادپور، عضو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران:
, حمید بهزادپور، عضو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران:,

مسئولین اگر سر تا پای جواد فروغی را هم طلا بگیرند ارزش دارد/ کسب مدال طلای تیراندازی المپیک، تاریخ‌سازی بود

,

مسئولین اگر سر تا پای جواد فروغی را هم طلا بگیرند ارزش دارد/ کسب مدال طلای تیراندازی المپیک، تاریخ‌سازی بود

, مسئولین اگر سر تا پای جواد فروغی را هم طلا بگیرند ارزش دارد/ کسب مدال طلای تیراندازی المپیک، تاریخ‌سازی بود, مسئولین اگر سر تا پای جواد فروغی را هم طلا بگیرند ارزش دارد/ کسب مدال طلای تیراندازی المپیک، تاریخ‌سازی بود,

حمید بهزادپور عضو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، پیرامون کسب مدال طلای المپیک توکیو توسط جواد فروغی گفت: من که خودم ورزشکار هستم و در تیم ملی فوتبال ساحلی فعالیت می‌کنم به خوبی می‌دانم که یک ورزشکار برای نیل به موفقیت‌های بین‌اللملی آن هم در حد و اندازه المپیک چقدر باید زحمت بکشد.

, یزدرسا,

وی افزود: یک ورزشکار برای اینکه بتواند در المپیک مدال، آن هم مدال طلا کسب کند باید مسیر سختی را پشت سر بگذارد. 

,

بهزادپور اظهار داشت: یک ورزشکار برای اینکه به المپیک برسد موانع زیادی جلوی روی او قرار دارد که باید از پیش رو بردارد و حتی جلوی پای او سنگ‌اندازی‌هایی می‌شود.

,

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان اضافه کرد: اما خدا را شکر شاهد بودیم که جواد فروغی عزیز موفق شد مدال طلای المپیک را در اولین روز بازی‌ها، کسب کند و این اقدامی بسیار ارزشمند و قابل تحسین است. 

,

بهزادپور با بیان اینکه فروغی رکورد تیراندازی تپانچه را جابجا و اولین مدال طلای تیراندازی را در المپیک برای ایران کسب و تاریخ‌سازی کرد، یادآور شد: کسب مدال طلای المپیک او به قدری ارزشمند است که اگر مسئولین سر تا پای او را هم طلا بگیرند ارزش دارد.

,

وی تأکید کرد: باید این ورزشکار ارزشمند کشورمان به شکلی مناسب از سوی مسولین مورد تقدیر قرار بگیرد.

,

عضو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ادامه داد: ای کاش یک درصد از هزینه‌های هنگفتی را که برای برخی ورزش‌ها می‌کنند، به جوانان مستعد که به ویژه در رشته‌های انفرادی می‌توانند در المپیک مدال بیاورند، اختصاص بدهند، هر چهار سال یکبار می‌توانیم مدال‌های بیشتری در المپیک کسب کنیم.

,

بهزادپور خاطرنشان کرد: کسب مدال طلا المپیک در شرایط کنونی کشور، اقدامی ارزشمند بود که موجب شادی و امیدواری مردم شد.

,

وی تصریح کرد: خدا را شکر، شاهد بودیم که دیروز، ملی‌پوشان والیبال کشورمان هم نتیجه بسیاری خوبی کسب کردند و باعث شادی مردم شدند و امیدواریم باز هم شاهد کسب مدال توسط ورزشکاران کشورمان باشیم.

,
 
,

خداداد افشاریان:

فروغی نور المپیک توکیو است

خداداد افشاریان در گفت‌وگو با صبح زاگرس، با اشاره به اینکه شهرت آقای فروغی و کسب اولین مدال المپیکی کشور با هم سنخیت مبارکی دارند گفت: این شاهکار بزرگی است در رشته ای که حرف برای گفتن نداشته ایم اینگونه بدرخشیم.

او اذعان داشت این پیروزی را صمیمانه به این قهرمان ملی ومردم ایران تبریک می گویم و برای سایر ورزشکاران المیکی میهنم دعا می کنم که این چنین روشنایی بخش المپیک باشند و پرچم مقدس ایران را بالا ببرند.

افشاران در پایان گفت: جواد فروغی جنس تمام عیار المپیک توکیو هست چرا که او مدافع سلامت، قاری برجسته قرانی و سرباز وطن است .

 

اصفهانیان کارشناس برجسته عرصه داوری فوتبال:

طلای فروغی افتخار بزرگی برای کشور است/ بالابردن پرچم ایران در این شرایط جهانی کار بزرگ فروغی بود

فریدون اصفهانیان در گفت وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به افتخار آفرینی حواد فروغی در بازیهای المپیک توکیو اظهار کرد: بنده این افتخار بزرگ را به جواد فروغی، مردم عزیز ایران، خانواده این ورزشکار و همچنین کادر مربیگری و تمام کسانی که برای این ورزشکار زحمت کشیدند، تبریک می گویم. 

وی با بیان اینکه گرفتن مدال المپیک آن هم مدال طلا زحمات زیادی می طلبد، ابراز کرد: چنین ورزشکارانی باید از لحاظ مالی و معنوی تامین شوند.
 
کارشناس برجسته عرصه داوری فوتبال کشور تصریح کرد: کار بزرگ و پرافتخار فروغی این بود که در این شرایط جهانی پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورد و دل مردم را شاد کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه باید به طرز شایسته ای از زحمات این ورزشکاران تقدیر شود، گفت: به نظرم طلای فروغی افتخار بزرگی برای جامعه ورزش کشور از هر لحاظ بود که امیدوارم این افتخارآفرینی ها ادامه دار باشد.
 
اصفهانیان با بیان اینکه رسیدن به طلای المپیک کار آسانی نیست، تصریح کرد: باید از چنین ورزشکارانی حمایت و مراقب خوبی انجام شود.
,

خداداد افشاریان:

, خداداد افشاریان:,

فروغی نور المپیک توکیو است

, فروغی نور المپیک توکیو است , فروغی نور المپیک توکیو است , فروغی نور المپیک توکیو است ,

خداداد افشاریان در گفت‌وگو با صبح زاگرس، با اشاره به اینکه شهرت آقای فروغی و کسب اولین مدال المپیکی کشور با هم سنخیت مبارکی دارند گفت: این شاهکار بزرگی است در رشته ای که حرف برای گفتن نداشته ایم اینگونه بدرخشیم.

,

او اذعان داشت این پیروزی را صمیمانه به این قهرمان ملی ومردم ایران تبریک می گویم و برای سایر ورزشکاران المیکی میهنم دعا می کنم که این چنین روشنایی بخش المپیک باشند و پرچم مقدس ایران را بالا ببرند.

,

افشاران در پایان گفت: جواد فروغی جنس تمام عیار المپیک توکیو هست چرا که او مدافع سلامت، قاری برجسته قرانی و سرباز وطن است .

, ،,

 

,

اصفهانیان کارشناس برجسته عرصه داوری فوتبال:

, اصفهانیان کارشناس برجسته عرصه داوری فوتبال:,

طلای فروغی افتخار بزرگی برای کشور است/ بالابردن پرچم ایران در این شرایط جهانی کار بزرگ فروغی بود

, طلای فروغی افتخار بزرگی برای کشور است/ بالابردن پرچم ایران در این شرایط جهانی کار بزرگ فروغی بود, طلای فروغی افتخار بزرگی برای کشور است/ بالابردن پرچم ایران در این شرایط جهانی کار بزرگ فروغی بود,

فریدون اصفهانیان در گفت وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به افتخار آفرینی حواد فروغی در بازیهای المپیک توکیو اظهار کرد: بنده این افتخار بزرگ را به جواد فروغی، مردم عزیز ایران، خانواده این ورزشکار و همچنین کادر مربیگری و تمام کسانی که برای این ورزشکار زحمت کشیدند، تبریک می گویم. 

, موج رسا;,
وی با بیان اینکه گرفتن مدال المپیک آن هم مدال طلا زحمات زیادی می طلبد، ابراز کرد: چنین ورزشکارانی باید از لحاظ مالی و معنوی تامین شوند.
,
 
,
کارشناس برجسته عرصه داوری فوتبال کشور تصریح کرد: کار بزرگ و پرافتخار فروغی این بود که در این شرایط جهانی پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورد و دل مردم را شاد کرد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه باید به طرز شایسته ای از زحمات این ورزشکاران تقدیر شود، گفت: به نظرم طلای فروغی افتخار بزرگی برای جامعه ورزش کشور از هر لحاظ بود که امیدوارم این افتخارآفرینی ها ادامه دار باشد.
,
 
,
اصفهانیان با بیان اینکه رسیدن به طلای المپیک کار آسانی نیست، تصریح کرد: باید از چنین ورزشکارانی حمایت و مراقب خوبی انجام شود.
,

معصومه خداوردیان

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه