اخبار داغ

نماینده یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی:

سکوت مقابل عاملان تخریب خط آب انتقالی یزد را نمی پذیریم/پیگیری نمایندگان استان یزد تا حصول نتیجه

سکوت مقابل عاملان تخریب خط آب انتقالی یزد را نمی پذیریم/پیگیری نمایندگان استان یزد تا حصول نتیجه
محمد صالح جوکار گفت:سکوت را نمی پذیریم و منتظر پاسخ هستیم و شایسته است برخورد جدی مانند سال ۹۱ با عاملان تخریب و تخریب کنندگان صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصالح جوکار نماینده یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اهمیت موضوع آب برای مردم استان یزد به عنوان یک دغدغه جدی اظهار کرد: تا زمانیکه یزد در موضوع آب به پایداری نرسد نمی توان از آینده روشن آن صحبتی کرد به همین جهت تامین آب به عنوان اولویت یک نمایندگان استان قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با انتقاد از تعرض به خط لوله انتقالی در شرق اصفهان گفت:حدود ۵۰ بار تاکنون خط انتقال تخریب شده و از جیب مردم برای تعمیر هزینه شده است که امیدوار هستیم این وضعیت تکرار نشود.

,

وی ادامه داد: اقداماتی در شورای امنیت انجام شده و به استان اصفهان اعلام شده که امنیت خط باید در اولویت باشد اما اراده ای ندارند که این امنیت را تامین کنند و از سوی دیگر دستگاه های اطلاعاتی اشراف خوبی دارند که جای سوال است چرا ممانعت برای تخریب صورت نمی گیرد؟!

,

جوکار تصریح کرد: اینکه گفته می شود تعرض کنندگان به خط لوله آب یزد کشاورز هستند قطعا عده ای کشاورز هم که دغدغه آب دارند با این افراد همراهی می کنند اما افراد سر منشا اصلی که مردم را تحریک می کنند مشخص است.

,

نماینده یزد، اشکذر و بخش ندوشن ابراز کرد: وقتی با بیل مکانیکی و ماشین آلات سنگین به خط لوله آب یزد حمله می کنند مشخص است که کشاورزان دسترسی به چنین ماشین الاتی ندارند و شناسایی صاحبان این تجهیزات خیلی راحت است اما متاسفانه اراده ای در مسئولان اصفهان برای برخورد با آن ها وجود ندارد.

,

وی افزود: شناسایی عاملان این اتفاقات چیز پوشیده و مخفی نیست و مسئولان اصفهان به ویژه دستگاه های نظارتی اگر بخواهند این افراد شناسایی کنند کار سختی برای آن ها نیست.

,

جوکار اذعان کرد: مطالبه کشاورزان اصفهان آب برای کشاورزی است و این در حالی است که آب انتقالی به یزد برای شرب است و اصلا آبی برای کشاورزی وجود ندارد حتی اگر همین آب انتقالی به یزد هم در رودخانه هایشان رها سازی شود حتی به مقصد هم نمی سد و سر راه خشک می شود.

,

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که گفته شده مردم اصفهان در پی تخریب خط لوله به دنبال تامین مطالبات خود هستند و یا اعتباری از دولت بگیرند عنوان کرد: نزدیکترین هدفی که در اختیار دارند تا مطالبه گری کنند همین خط آب است اما نباید نادیده گرفت که خط انتقال در منطقه ای عبور کرده که بیشترین تهدید را دارد.

,

جوکار گفت: این سکوت را نمی پذیریم و منتظر پاسخ هستیم و شایسته است برخورد جدی مانند سال ۹۱ با عاملان تخریب و تخریب کنندگان صورت گیرد اما در حال حاضر به دلیل مشکلاتی که برای نیروی انتظامی هم ایجاد شده چندان برای برخورد جدیتی در کار نیست و نمایندگان استان این موضوع را در صحن مجلس مطرح خواهند کرد تا به نتیجه برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه