اخبار داغ

معاون فرهنگی اداره اوقاف استان قزوین خبر داد؛

۲۲ بقعه متبرکه استان قزوین میزبان برگزاری مراسم جشن عیدغدیر

۲۲ بقعه متبرکه استان قزوین میزبان برگزاری مراسم جشن عیدغدیر
رضا نوروزی از برگزاری مراسم جشن عید غدیر در ۲۲ بقعه متبرکه سطح استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ در مورد برنامه‌های اوقاف استان به مناسبت عیدغدیر اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته جشن عید غدیر در ۲۲ بقعه و امامزاده شاخص استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: از شش مبلغ غیربومی از قم که در زمینه روانشناسی، کودک و مشاوره تخصص دارند جهت حضور در بقاع متبرکه استان در ایام جشن غدیر دعوت کردیم همچنین ۱۲ مبلغ بومی در این ایام با ما همکاری خواهند داشت.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: زمان برگزاری جشن عید غدیر در بقاع متبرکه استان متفاوت است به طوریکه این مراسم در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در شب یا روز عید غدیر اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: فضاسازی مناسب و آذین‌بندی صحن و چراغانی در بقاع متبرکه که جشن عید غدیر خواهند داشت انجام می‌شود؛ البته در اعیاد گذشته به دلیل عدم برگزاری جشن در بقاع متبرکه در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کاروان‌های شادی در سطح شهر راه‌اندازی می‌شد اما اکنون با در نظر گرفتن نکات بهداشتی برنامه در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

نوروزی بیان کرد: در ۹ بقاع متبرکه شهر قزوین جشن عید غدیر برگزار می‌شود که به احتمال زیاد در امامزاده حسین(ع) قزوین مراسم نورافشانی هم انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: به دلیل شیوع کرونا مراسم جشن با رعایت نکات بهداشتی، ضدعفونی محیطی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود ضمن اینکه در امامزادگانی که مقدور است چینش صندلی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه