اخبار داغ

واکنش صمت به کیفیت پایین نان در یاسوج/ سهمیه آرد واحدهای خبازی متخلف قطع می‌شود

واکنش صمت به کیفیت پایین نان در یاسوج/ سهمیه آرد واحدهای خبازی متخلف قطع می‌شود
معاون بازرسی صمت کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به کیفیت پایین نان در یاسوج گفت: واحدهای خبازی که مرتکب تخلف شوند پرونده تخلف برای آنها تشکیل و سهمیه آرد آنها کسر و یا به صورت کامل قطع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح اله باقری فرد در گفتگو با  تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در واکنش به کیفیت پایین نان در شهر یاسوج گفت: وظیفه صنعت و معدن  نظارت بر قیمت مصوب، وزن چانه، ساعات کاری و گشت های مشترکت برای رعایت پروتکل های بهداشتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن استان بیان کرد: کیفیت نان به چندین مقوله بستگی دارد گندمی که وارد استان می شود، آرد استحصال شده، مهارت شاطر، زمان پخت و خواب خمیر از جمله عوامل بر کیفیت نان جهت عرضه به بازار است و اگر یکی از این چرخه ها ناقص اجرا شود کیفیت نان مطولب نخواهد بود.

,

وی بیان کرد: در یک کارگروه با حضور صنعت ومعدن و تجارت، اداره کل غله، اداره استاندارد، معاونت غذا و دارو، اتحادیه خبازان بر کیفیت نان نظارت می شود و در سال جاری درصددیم باتشکیل کارگروه آرد و نان استان موضوع کیفیت نان بررسی  شود.

,

این مسئول در ادامه عنوان کرد: روزانه در دو زمان صبح و عصر بازارسان صنعت و معدن، تعزیرات، ادراه کل غلات و پلیس اماکن از خبازی ها بازدید صورت می گیرد و در این راستا مشاهده می شود نان از کیفیت مطلوبی که مورد رضایت مردم باشد برخوردار نیست.

,

معاونت بازرسی صنعت و معدن در ادامه گفت: واحدهای خبازی که تخلف داشته باشند پرونده برای آنها تشکیل شده  و به تعزیرات حکومتی ارسال می شود از طرفی سهمیه آرد  آنها کسر شده یا قطع کامل سهمیه شامل حال آنها می شود.

,

وی در پایان بیان کرد: از طریق گشت های مشترک با تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن واحدهای خبازی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده و دارای کیفیت نان پایینی بودند به فوریت پرونده تخلف برای آنها تشکیل شد و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه