اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

آخر هفته بارانی برای شمال کشور/ دمای هوای اهواز به ۵۱ درجه بالای صفر می رسد

آخر هفته بارانی برای شمال کشور/ دمای هوای اهواز به ۵۱ درجه بالای صفر می رسد
تا پایان هفته در شرق، شمال‌شرق و جنوب‌شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز وزش باد شدید خواهیم داشت که سبب خیزش گرد و خاک،همراه با کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور، را اینگونه اعلام کرد: از امروز سه‌شنبه ۵ مرداد تا اواخر هفته در شرق، شمال‌شرق و جنوب‌شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز وزش باد شدید خواهیم داشت که در مناطقی نظیر شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان سبب خیزش گرد و خاک، توفان گرد و خاک همراه با کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

چهار شنبه و پنج‌شنبه این هفته، در برخی مناطق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و هرمزگان همچنین ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از فردا با شمالی شدن جریانات مرطوب روی دریای خزر، بارش در استان‌های ساحلی خزر تشدید می‌شود.

پنج‌شنبه و جمعه هفته در شمال‌غرب، استان‌های واقع در سواحل خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شمال‌شرق کشور بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

فردا شدت بارش‌ها در استان‌های واقع در سواحل خزر و ارتفاعات البرز مرکزی است.

تا پایان این هفته با نفوذ جریانات  خنک شمالی، در مناطق شمال‌غرب، شمال و شمال‌شرق کشور کاهش دما را داریم.

اواخر وقت امروز 5 مرداد تا پایان هفته دریای خزر و در پنج روز آینده مناطق شرقی دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

آسمان تهران صاف، در بعدازظهر قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۹ و ۲۸ درجه خواهد بود.

روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۵۱ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای ۱۳ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه