اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

سناریوی اصلاحات برای ضربه به دولت آینده/ ناامیدسازی مردم و ایجاد تنش با مجلس

سناریوی اصلاحات برای ضربه به دولت آینده/ ناامیدسازی مردم و ایجاد تنش با مجلس
شاید وقتی حسن روحانی با کنایه از هماهنگی مجلس و دولت آینده سخن می گفت، عده ای آنرا جزو کنایه های همیشگی رئیس دولت، قلمداد کردند، اما اظهارات جدید حجاریان، نشان می دهد که یک برنامه هماهنگ برای ضربه به دولت آینده، در حال اجراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آستانه تشکیل دولت مردمی، برخی جریان های سیاسی تلاش می کنند تا بعد از شکست در انتخابات 28 خرداد ماه، با فضاسازی های رسانه ای، راهی برای ادامه حیات سیاسی خود پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برخی چهره های شاخص اصلاح طلب در کنار دولت و در راس آن حسن روحانی، طی روزهای پس از انتخابات تلاش کردند تا ضمن افزایش سطح انتظارات از دولت آینده، برخی مشکلات امروز کشور که طی 8 سال سومدیریت ایجاد شده را به گردن مجلس فعلی (که کمی بیش از یک سال از عمر آن می گذرد) و دولت آیت الله رئیسی (که هنوز کارش را آغاز نکرده است) بیندازند.

,

رئیس جمهور چندی پیش با کنایه ای به هماهنگی دولت آینده و مجلس فعلی، تلاش کرد که گونه ای وانمود کند که گویی مجلس فعلی مانع اصلی حل مشکلات 8 ساله کشور است.

,

شاید در نگاه اول این اظهارات رئیس جمهور، نوعی کنایه سیاسی زودگذر مانند آنچه در سال های گذشته بیان شده باشد، اما با بررسی برخی اطلاعات موجود و تحلیل آن می توان ابعاد یک سناریو جدی علیه دولت آینده را به وضوح دید.

,

سعید حجاریان از تئوریسین های اصلاح طلب که معمولا وظیفه خط دهی جریانی و رسانه ای را در میان اصلاح طلبان بر عهده دارد، روز گذشته در صفحه شخصی خود در توئیتر با کنایه به هماهنگی دولت آینده و مجلس فعلی، سعی کرد اینگونه القا کند که ماه عسل مجلس انقلابی و دولت مردمی، به زودی به اتمام می رسد!

,

این اظهارات زمانی که در کنار مشکلات جدی کشور در حوزه های مختلف قرار می گیرد، این پیام را می رساند که قرار است طی هفته های آینده و همزمان با آغاز به کار دولت جدید و مواجهه با حجم عظیم مشکلات ایجاد شده در دولت تدبیر و امید، فشارهای سیاسی و رسانه ای برای بهم ریختن تمرکز مجلس و دولت و همچنین تلاش برای ناامیدسازی مردم، ابعاد گسترده تری پیدا کند.

,

برخی اخبار حکایت از آماده سازی برخی منابع در فضای مجازی برای بالا بردن حجم فشار روانی بر جامعه با تکیه بر مشکلات ایجاد شده توسط دولت فعلی، در ماه های پیش رو و علیه دولت آینده دارد؛ در واقع برخی چهره های سیاسی جریان مقابل، بهترین استراتژی برای عدم موفقیت دولت مردمی را افزایش فشار و ناامیدسازی مردم می دانند و تلاش می کنند با همین روند، زمینه را برای جلوگیری از موفقیت دولت سیزدهم آماده کنند.

,

بنظر می رسد با افزایش همکاری و هماهنگی دولت مردمی و مجلس انقلابی در راستای حل مشکلات مردم، باید شاهد برخی اقدامات رسانه ای خاص مانند رونمایی از برخی طرح ها و اظهارنظرهای شاذ برای به حاشیه کشاندن همکاری مجلس و دولت آینده، باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه