اخبار داغ

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی:

تقویت دانشگاه پیام نور رشتخوار با جدیدت دنبال می‌شود

تقویت دانشگاه پیام نور رشتخوار با جدیدت دنبال می‌شود
حجت الاسلام احمدپور گفت: تقویت دانشگاه پیام نور رشتخوار با جدیدت دنبال می‌شود و سعی و برنامه ریزی بر این است، تا رشته‌های جدیدتری برای دانشگاه پیام نور رشتخوار مشخص و زمینه رشد و پیشرفت این دانشگاه به زودی فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام اکبر احمدپور نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با صبح توس؛ در رابطه با مشکلات دانشگاه پیام نور رشتخوار گفت: برنامه ریزی در رابطه با دانشگاه پیام نور رشتخوار به گونه ای بوده است، که هم رشته های تحصیلی در رشتخوار افزایش پیدا کند، و هم دانشگاه تقویت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه اظهار داشت: راه تقویت دانشگاه پیام نور رشتخوار هم این است که ما رشته هایی در این دانشگاه داشته باشیم که این رشته ها در دانشگاه های پیام نور خواف و تربت حیدریه کم تر وجود داشته باشند، که حداقل یک اشتیاق و رغبت بیشتری برای حضور دانشجویان دراین دانشگاه فراهم شود.

,

احمدپور در ادامه با تاکید بر پیگیری موضوع مشکلات پیام نور رشتخوار، بیان داشت: سعی بر این است که با مسئولان دانشگاه پیام نور صحبت کنیم تا رشته های جدیدتری مشخص شود و زمینه رشد و پیشرفت داشنگاه نیز فراهم شود.

,

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی، در ادامه اذعان داشت: ما از طریق کمسیون آموزش سعی کردیم، تا بودجه مناسب را در اختیار دانشگاه پیام نور قرار دهیم تا بتوانند کارها را با قوت دنبال کنند.

,

وی در تکمیل مطلب، تصریح کرد: هم از لحاظ اعتباری حمایت دانشگاه در دستور کار است و هم خود مسئولان پیام نور بنایشان بر این است که دانشگاه پیام نور رشتخوار  با رشته های جدید تقویت شود و همچنین حمایت های دیگر که در این زمینه می تواند صورت بگیرد تا یک شتاب بیشتری در جهت رشد و پیشرفت این دانشگاه پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه