اخبار داغ

مدیریت بحران استانداری کرمان خبر داد؛

تاخیر آغاز فعالیت ادارات کرمان ۲ ساعت دیگر تمدید شد

تاخیر آغاز فعالیت ادارات کرمان ۲ ساعت دیگر تمدید شد
در پی افزایش شاخص آلودگی هوا در کرمان، اداره کل مدیریت بحران استان کرمان تاخیر در آغاز فعالیت ادارات را ۲ ساعت دیگر تمدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ در پی افزایش شاخص آلودگی هوا در کرمان، اداره کل مدیریت بحران استان کرمان تاخیر در آغاز فعالیت ادارات را ۲ ساعت دیگر تمدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استان کرمان آمده است: با توجه به اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست مبنی بر بالا بودن شاخص های آلایندگی هوا و نظرات اداره کل هواشناسی بر پایداری کنونی اوضاع جوی و دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این شرایط برای سلامتی آحاد جامعه، کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوا تاخیر شروع به کار کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی را با شرایط اطلاعیه قبلی دو ساعت دیگر تمدید کرد.

,

مجید سعیدی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به به شرایط آلودگی هوا صبح امروز در شهر کرمان گفت:  با توجه به اینکه در اکثر نقاط استان وزش باد حاکم است چنین شرایط جوی به وجود آمده و علت این امر را سازمان هواشناسی باید عنوان کند.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ادامه داد: جهت کنترل وضعیت کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوا فعالیت می کند که در این کارگروه دستگاه های اجرایی متعددی عضو هستند از جمله سازمان محیط زیست، اداره کل هواشناسی و دانشگاه علوم پزشکی که این سه سازمان شرایط را بررسی می کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: میزان شاخص آلودگی را سازمان محیط زیست، پایداری شرایط جوی را اداره کل هواشناسی و در خصوص سلامتی شهروندان دانشگاه علوم پزشکی اعلام نظر می کند که در شرایط حاکم فعلا تصویب شده است که ادارات با تأخیر دو ساعت، کار خود را آغاز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه