اخبار داغ

نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران مطرح کرد؛

انتقاد از نادیده‌گرفتن اصناف در اولویت نوبت واکسیناسیون کرونا

انتقاد از نادیده‌گرفتن اصناف در اولویت نوبت واکسیناسیون کرونا
محمدباقر فروتن ضمن انتقاد از عدم قرار گرفتن اصناف کشور در اولویت نوبت واکسیناسیون کرونا، گفت: اگر فعالیت کسبی اصناف درانتشار ویروس نقش داشت، چگونه حال در مقطع زمانی تزریق واکسن، این گروه بندی برای اصناف مصداق ندارد و اصناف در این تصمیم، نادیده گرفته شده‌اند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر فروتن در گفت و گو با بلاغ؛ از وزارت بهداشت و درمان در خصوص قرار نگرفتن اصناف در اولویت نوبت واکسیناسیون کرونا انتقاد کرد.

وی افزود: متاسفانه در زمان نوشتن پروتکل‌های بهداشتی اصناف به چهار گروه مشاغل دسته بندی شدند و گروه‌های سه و چهارمشاغل به میزان 90 درصد آنان در این 17 ماه کرونایی تعطیل کامل بودند.

نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران، خاطرنشان کرد: در شرایط حال حاضر کرونایی، گروه دو مشاغل که در هر تغییر وضیعت رنگ‌بندی کرونایی، واحدهای صنفی مرتبط با این گروه در سطح کشور  به تعطیلی و یا نیمه تعطیلی فرا خوان می‌شدند و گروه یک مشاغل که اکثر  واحدهای صنفی آنان توزیع کننده در رسته های صنفی مایحتاج اولیه و کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم فعال بودند که با نظارت شدید بازرسان و ناظران بهداشتی همراه بوده است.

فروتن تصریح کرد: چگونه حال در مقطع زمانی تزریق واکسن این گروه بندی برای اصناف مصداق ندارد و اولویت واکسینه شدن اصناف نزد وزارت بهداشت در کجا قراردارد؟ اصلآ مشخص نیست و از ما بهتران و عزیز تران قطعا در ردیف اول اولویت ها قرار گرفته‌اند!!

وی ادامه داد:  این اقدام وزارت بهداشت  نشان از  چیست ؟ سوء مدیریت! بی توجهی؟ اهمال و یا مسائل دیگری است که ما از آن بی خبریم.

نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران متذکر شد: اگر فعالیت کسبی اصناف درانتشار ویروس نقش داشت، حالا واکسیناسیون هم برای این قشر باید در اولویت باشد که این نگاه باید در وزارت بهداشت تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه