اخبار داغ

زنگ خطر کرونای دلتا در سیرجان؛

بستری‌های کرونایی در حال تکمیل ظرفیت ۲ بیمارستان سیرجان هستند

بستری‌های کرونایی در حال تکمیل ظرفیت ۲ بیمارستان سیرجان هستند
موقری پور گفت: پذیرش دو بیمارستان شهرستان سیرجان در حال تکمیل شدن است و کادر درمان نیز در تلاش شبانه روزی هستند تا از سلامتی همشهریان عزیز مراقبت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موقری پور سخنگوی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در گفت وگو با خبرنگار راه آرمان، با اعلام این که متأسفانه در روزهای گذشته یک شخص ۳۷ ساله  و شخصی ۴۸ ساله در بیمارستان به خاطر ابتلا به کرونا فوت شده اند گفت: این دو شخص جزو بیماران بخش سرپایی کرونا بوده و هیچ بیماری زمینه ای نداشته اند.

وی یادآور شد: متأسفانه این روزها اکثر مردم خصوصاً جوانان، بدون ماسک در معابر عمومی تردد می کنند که چون این بار با جهش دلتای ویروس کرونا مواجه هستیم و این نوع جهش، گروه های سنی پایین تر را نیز درگیر می کند لذا از تمامی همشهریان فهیم خصوصاً جوانان و نوجوانان خواهشمندیم که نسبت به رعایت پروتکل ها حساس بوده و برای جان و سلامتی خود و عزیزان شان ارزش و احترام قائل شوند.

 جهانشاهی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: در بیمارستان امام رضا (علیه السّلام) بیش از ۱۵۰ بیمار در بخش های بستری مثبت و بستری موقت کرونا پذیرش شده است.

وی اذعان کرد: ظرفیت پذیرش دو بیمارستان در حال تکمیل شدن است و کادر درمان نیز در تلاش شبانه روزی هستند تا از سلامتی همشهریان عزیز مراقبت کنند لذا از همشهریان بزرگوار سیرجانی استدعا داریم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حتی پس از تزریق واکسن که این روزها در حال انجام می باشد، قدردان زحمات این مدافعان سختکوش سلامت باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه