اخبار داغ

قهرمان المپیک توکیو:

بهترین رنگ مدال با عنایت خدا نصیبم شد/ شادی لحظه اهتزار پرچم ایران قابل وصف نیست+فیلم

بهترین رنگ مدال با عنایت خدا نصیبم شد/ شادی لحظه اهتزار پرچم ایران قابل وصف نیست+فیلم
جواد فروغی با اشاره به جایگاه ویژه المپیک و شرایط سخت این میدان مهم گفت: بهترین رنگ مدال با عنایت خدا و ائمه معصومین نصیبم شد و شادی لحظه اهتزار پرچم ایران بالای تمام پرچم های دنیا قابل وصف نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد فروغی، قهرمان تیراندازی المپیک توکیو در گفت و گو خبرنگار مرآت درباره احساس خود در لحظه کسب مقام قهرمانی جهان گفت: کسب مدال طلا در جایگاه خود بسیار شیرین است مخصوصا برای من که در یک سال اخیر آرزوی دیدن و لمس مدال در المپیک را داشتم که به لطف خد ا به بهترین رنگ آن دست یافتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فروغی با اشاره به لحظه اهتزار پرچم ایران در المپیک خاطر نشان کرد: لطف خدا بود که توانستم به عناون تیرانداز وظیفه خود را انجام دهم و خداوند نیز بهترین نتیجه را نصیب من کرد که شادی لحظه اهتزار پرچم ایران در روز نخست المپیک در بالای تمام پرچم های دنیا قابل وصف نیست.

,

قهرمان المپیک توکیو با بیان اینکه از نشاندن لبخند بر لب مردم ایران در شرایط سخت فعلی بسیار خوشحالم تصریح کرد: از شادی و خوشحالی مردم و بازخورد مثبت مردم که همچنان ادامه دارد بسیار خوشحالم و از اینکه باعث شدم در این شرایط سخت لبخند بر لب مردم ایران بنشیند و این شادی باعث کم شدن بار سنگین مشکلات از دوش آن ها شود خداوند متعال را شاکرم.

,

دارنده مدال طلای تیراندازی المپیک درباره تلاش های صورت گرفته برای کسب این رتبه با ارزش توضیح داد: برای رسیدن به این جایگاه تلاش های شبانه روزی توسط ورزشکاران، خانواده ها و مربیان صورت گرفته اما المپیک میدان سختی است و انسان نیازمند نیرو های دیگری است تا بتواند خود را نشان دهد و قطعا اگر این تلاش ها با چاشنی لطف و عنایت خداوند و ائمه معصومین همراه نمیشد هیچ کاری از دست ما بر نمی آمد.

,

فروغی در پیامی به مردم سمنان گفت: من مردم استان سمنان را بسیار دوست دارم و همیشه در سفر به مشهد مقدس هنگام عبور از استان سمنان حس بسیار خوبی که در عین سادگی از اصالت مردم سمنان وکویر نشات می گیرد داشتم و از تمام مردم ایران مخصوصا مردم سمنان که افتخار صحبت با نمایندگان آن شهر را دارم تشکر می کنم؛ سلام ویژه ما را به مردم سمنان برسانید.

,

وی در پایان درباره آخرین وضعیت تیم ملی تیراندازی بیان کرد: تیم ملی تیراندازی ایران در انفرادی تپانچه یک مدال طلا، در تیم میکس بادی مقام پنجم و در انفرادی تپانچه بانوان نیز متاسفانه خانم رستمیان با یک امتیاز کمتر رتبه نهم را کسب کرد و از راه یابی به فینال باز ماند و با انجام بازی های دو روز دیگر در رشته های تیراندازی 25 متری پرونده مسابقات تیراندازی بسته خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه