اخبار داغ

پس از زلزله‌های پی در پی؛

ریزش صخره‌ها در رشته کوه دنا/ به کسی آسیب نرسیده است+عکس

ریزش صخره‌ها در رشته کوه دنا/ به کسی آسیب نرسیده است+عکس
ریزش صخره‌ها در قلل مرکزی و غربی دنا در چند روز گذشته باعث ممنوعیت صعود کوهنوردان و حضور گردشگران شد و بر اساس گزارش‌های بدست آمده این ریزش‌ها تا کنون آسیبی نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صبح زاگرس بدنبال ریزش کوه در منطقه تنگ حرا از رشته کوه دنا تصاویری از ریزش صخره ها از منطقه اندرسا منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

بعد از زلزله 29 بهمن ماه 1399 در شهرستان دنا و شهر کوهپایه ای سی سخت این چندمین بار است که مردم شاهر ریزش صخره های کوهی هستند.

,

رضایی کوخدان در این رابطه در گفتگو با خبرنگاران صعود کوهنوردان را تا اطلاع ثانوی به رشته کوه های دنا ممنوع اعلام کرد و گفت: به دلیل فعال شدن مجدد گسل دنا در نقاط مختلف و ریزش وسیع صخره ها در قلل مرکزی و غربی دنا اجرای هر گونه برنامه کوهنوردی توسط باشگاهای کوهنوردی در ارتفاعات و کوهپایه هایه دنا ممنوع می باشد.

,

وی با بیان اینکه اجرای هر گونه برنامه در روزهای آتی و شرایط فعلی کوه دنا بسیار خطرناک می باشد گفت:براساس تصمیم هییت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دنا  صعود به قله‌ دنا تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد و در صورت رعایت نکردن باشگاه های کوهنوردی و صعود به قله در صورت بروز حادثه،عواقب آن متوجه باشگاه و تیم مربوطه خواهد بود.

,

, ,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه