اخبار داغ

روایتی از رشادت رزمندگان لرستان در عملیات مرصاد؛

کمین‌گاه مرصاد پایان یک توهم دروغین/طومار منافقین در هم پیچیده شد

کمین‌گاه مرصاد پایان یک توهم دروغین/طومار منافقین در هم پیچیده شد
عملیات مرصاد، پاسخی کوبنده به توهم منافقین بود و بار دیگر اقتدار ملت و رزمندگان ایران را نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، هشت سال از جنگ تحمیلی صدام علیه ایران می گذشت، دشمنی که با حمایت کشورهای همدست تلاش داشتند تا نظام نو پای انقلاب اسلامی ایران را در جنگ تحمیلی از پای درآورند اما در نهایت تیر صدام و دشمنان در این جنگ به سنگ خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

در روزهای پایانی جنگ در سال ۶۷ وقتی صدام با آن همه تسلیحات و تجهیزات در برابر ایران شکست خورد، منافقین این توهم را در سر داشتند که می توانند شرایط را به گونه ای فراهم کنند که با عملیات هایی بتوانند نقشه شومی را که صدام نتوانست اجرا کند را انجام دهند.

,

از این رو تسلیحات و تجهیزات به وفور در اختیار آنها قرار داده شد تا به خیال خود ظرف چند روز بتوانند به هدفشان برسند و در این عملیات طی ۴۸ ساعت به تهران برسند، از این رو شعار «امروز مهران فردا تهران» را سر می دادند.

,

بعد از طراحی این عملیات از سوی منافقین، عملیات مرصاد توسط رزمندگان ایرانی رقم خورد، عملیاتی که همه معادلات منافقان کوردل و دشمنان را در هم ریخت و بار دیگر شکست را نصیب سلطه گران و دشمنان کرد.

,

, ,

توهم خودساخته منافقین پایان یافت

, توهم خودساخته منافقین پایان یافت, توهم خودساخته منافقین پایان یافت,

امیر علی حیدر امیری یکی از رزمندگان عملیات مرصاد و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: بعد از قبول قطعنامه، منافقین در توهم خودساخته عملیاتی را به نام فروغ جاویدان به منظور تصرف چند روزه ایران شروع کردند، این عملیات با هدایت، پشتیبانی و مدیریت ارتش عراق و تسلیح منافقین به سلاح صورت گرفت.

,

وی افزود: زمانی که صدام نتوانست پس از هشت سال یک وجب از خاک ایران را بگیرد، دست به دامان منافقین شد یعنی همان تسلیحات، تجهیزات و برنامه ها اما این بار به نام منافقین این عملیات آغاز شد تا بتوانند به هدفشان برسند.

,

رزمنده عملیات مرصاد و تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: منافقین بر این تصور بودند که مردم ایران از جنگ هشت ساله خسته شده و نیروهای نظامی توان شرکت در جنگ جدید را ندارند و با این تفکر، صدام و استکبار با ترغیب و تشویق، منافقین را روانه میدان جنگ کردند.

,

امیری بیان کرد: به محض اینکه مردم ایران متوجه حماقت و خیانت چند باره منافقین شدند از هر کوی و برزن به پا خواسته و به منطقه عمومی اسلام آباد اعزام شدند، در یک عملیات چند روزه ارتش و سپاه موفق شدند ضربات کمرشکنی را بر منافقین به فرماندهی مسعود رجوی وارد کنند که تعداد زیادی از منافقین در این عملیات به درک واصل شدند.

,

وی با اشاره به نقش فرماندهی این عملیات در ایران گفت: سرلشکر شهید صیاد شیرازی و سردار شهید نورعلی شوشتری نقش بسیار مهمی داشتند، در این جنگ که منافقین با آمادگی کامل به ایران حمله کردند تعداد زیادی از مردم بیگناه اسلام آباد شهید شدند.

,

, ,

نسخه منافقین پیچیده شد

, نسخه منافقین پیچیده شد, نسخه منافقین پیچیده شد,

رزمنده عملیات مرصاد و تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: تنگه چارزبر اسلام آباد در کرمانشاه تبدیل به تنگه مرصاد و کمینگاه رزمندگان شد و بار دیگر منافقین و دشمنان شکست خوردند، ملت ایران نشان داد که همیشه در دفاع از میهن اسلامی ایران با انگیزه، محکم و آماده بوده و هیچگاه اجازه نمی دهد دشمن به هدفش برسد.

,

امیری بیان کرد: در عملیات مرصاد از نوجوان گرفته تا پیرمرد، از کارمند تا کارگر، نظامی و غیر نظامی همه در کنار هم شکوهی از اتحاد وصف نشدنی ملت را به نمایش گذاشته و دیدیم که رزمندگانی که هنوز خستگی جنگ هشت ساله بر تن داشتند اما مجددا به اسلامی آباد اعزام شدند و توطئه دشمن را نقش بر آب کردند.

,

وی با بیان اینکه عملیات مرصاد، نسخه منافقین را در هم پیچید گفت: مرصادها هنوز ادامه دارد، یک روز در صحنه نبرد فیزیکی و یک روز در نبرد صحنه فضای مجازی و باید همیشه آماده باشیم و عملیات ها و توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

,

, ,

تیر دشمن به سنگ خورد

, تیر دشمن به سنگ خورد, تیر دشمن به سنگ خورد,

سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: عملیات مرصاد در روزهای پایانی جنگ تحمیلی با حمایت صدام صورت گرفت و در همان روزها دست به تهاجم گسترده ای زدند با این خیال که بتوانند امتیاز بگیرند و به هدفشان برسند.

,

وی با اشاره به اینکه تیر دشمنان به سنگ خورد افزود: با پشتیبانی عراق، منافقین به منطقه اعزام شدند و تلاش داشتند تا با استفاده از تجهیزات و امکانات بتوانند در این عملیات به هدفشان برسند.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: نقش نیروهای لرستان در عملیات مرصاد بسیار حائز اهمیت بود که تعدادی از گردانهای تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به همراه سایر رزمندگان کشور در این عملیات دشمن را به عقب راندند و تعداد زیادی از منافقین به درک واصل شدند.

,

, ,

شهادت ۷۵ رزمنده لرستانی در عملیات مرصاد

, شهادت ۷۵ رزمنده لرستانی در عملیات مرصاد, شهادت ۷۵ رزمنده لرستانی در عملیات مرصاد,

رشیدی خاطرنشان کرد: اوج عملیات مرصاد در روز پنجم مرداد بود که این عملیات با رمز یا علی ابن ابی طالب(ع) آغاز شد و دشمن با توجه به ضعفی که داشت توسط رزمندگان ایرانی شکست خورد.

,

وی بیان کرد: ملت ایران و رزمندگان در عملیات مرصاد اقتدار و ایستادگی و همچنین دفاع از وطن را به دنیا نشان دادند که تا پای جان برای دفاع از خاک وطن و ارزشها ایستاده اند.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان اظهار داشت: در این عملیات ۷۵ نفر از رزمندگان لرستای به درجه شهادت نائل آمدند که راهشان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه