اخبار داغ

مرکز نوآوری صنعتی شماره ۲ پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

مرکز نوآوری صنعتی شماره ۲ پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری افتتاح شد
مرکز نوآوری صنعتی شماره ۲ پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در محل قطب صنعتی شهرکرد به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ مرکز نوآوری صنعتی شماره ۲ پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در محل قطب صنعتی شهرکرد به بهره‌برداری رسید.

این مرکز با ۸ شرکت ثابت و دو شرکت نتغییر ایجاد شده است.

تسهیلات اختصاص داده شده به مرکز نوآوری صنعتی شماره ۲ پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات معاونت علمی و پژوهشی ریاست جمهوری است.

همچنین ۳ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری نیز برای بازسازی مرکز نوآوری صنعتی شماره ۲ پارک علم و فناوری استان اختصاص داده شد.

بازسازی این مرکز در سال ۹۹ آغاز شد و شرکت‌های دانش‌بنیان از ابتدای سال ۱۴۰۰ در این مکان مستقر شدند.

بعد از این آیین افتتاح معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از شرکت دانش‌بنیان آتیه‌سازان نگین فراز و همچنین پروژه پردیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

پروژه پردیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از سال ۹۶ آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

این پردیس در زمینی به مساحت ۴.۳ هکتار ساخته و ۵۱/۵۰ متر زیربنا دارد، اعتبار اختصاص داده شده برای آن ۲۵۰ میلیارد ریال بوده و هم‌اکنون ۸۵ درصد نیز پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه