اخبار داغ

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

محدودیتی برای اختصاص تسهیلات شرکت‌های دانش بنیان وجود ندارد

محدودیتی برای اختصاص تسهیلات شرکت‌های دانش بنیان وجود ندارد
سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: از محل صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق دانش و فناوری چهارمحال و بختیاری به شرکت‌های دانش‌ینیان کمک می‌شود و محدودیتی برای اختصاص تسهیلات وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز; سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بازدیدها با هدف توسعه اکوسیستم نوآوری استان انجام می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه هر دفعه که به استان چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنم  شرکت‌های جدیدی ایجاد شده و توسعه پارک علم و فناوری استان را شاهد هستیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: چهارمحال و بختیاری جز استان‌هایی بود که از لحاظ شرکت‌های دانش‌بنیان عقب بود اما خوشبختانه الان جهت‌گیری مناسبی پیدا کرده و اتفاقات خوبی در توسعه زیرساخت‌های استان رخ می‌دهد.

ستاری عنوان کرد: امید است این سفر به چهارمحال و بختیاری منشاء خیر برای استان باشد.

وی درخصوص تسهیلات پرداختی به بخش خصوصی خاطرنشان کرد: مجموعه بانک‌ها همکاری خوبی دارند و سال گذشته بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان تزریق منابع از سوی این بخش انجام شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اضافه کرد: همچنین از محل صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق دانش و فناوری استانی به شرکت‌های دانش‌ینیان کمک می‌شود و محدودیتی برای اختصاص تسهیلات وجود ندارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه