اخبار داغ

در واکنش به یک خبر در فضای مجازی مطرح شد؛

کسری سهمیه آرد و افزایش قیمت نان در گچساران نداریم

کسری سهمیه آرد و افزایش قیمت نان در گچساران نداریم
رئیس صمت گچساران گفت: مجتمع نان محمدپور بیشترین سهمیه آرد یارانه را دریافت می کند و کسری آرد و افزایش قیمت نان در این شهرستان نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا شریفی در گفتگو با صبح زاگرس، در واکنش به تعطیلی یکی از مجتمع های بزرگ نان این شهرستان گفت:در حال حاضر هیچ نانوایی در سطح شهرگچساران تعطیل نیست، فعالیت واحدهای خبازی به روال عادی در حال انجام است و هیچگونه افزایش قیمت نان و کسری آردی هم در این شهرستان مطرح نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:بنابراین،سهمیه آرد واحدهای خبازی کما فی سابق هم به موقع تامین و توزیع می شود، امادر بحث مجتمع نان "آقای محمدپور" ذکر این نکته حایز اهمیت است که بیشترین سهمیه آرد یارانه ای به این مجتمع اختصاص داده شده است.

,

شریفی ادامه داد:هرماه دو هزار کیسه آرد در سطح شهرستان توزیع می شود که یک هشتم آرد یارانه ای در این مجتمع نیز پخت می شود،به هرحال این مجتمع باید تابع مقررات ساعت پخت باشد اگرچه ما نانوایی به صورت شبانه روزی نداریم که طبق قانون واحدهای خبازی در سه نوبت صبح ، ظهر و عصر تا ساعت20:30باید فعالیت کنند و مازاد بر این امر نیز سهمیه آرد یارانه ای به واحدی تعلق نخواهد گرفت.

,

رئیس صمت گچساران توضیح داد:به هرحال سهم سرانه هر واحد خبازی بر اساس جمعیت منطقه تقسیم و توزیع می شود، مجتمع نان "آقای محمدپور" هم بیشترین سهمیه آرد شهرستان گچساران را دریافت می کند،اما اینکه بخواهد به صورت شبانه روزی فعالیت کند و ما هم نسبت به تامین آرد این واحد خبازی اقدام کنیم، امکان پذیر نخواهد بود.

,

وی افزود:با این وجود طبق قانون سهمیه سرانه مشخص شده است و این موضوع هم از دست ما خارج است که بخواهیم سهم سرانه را افزایش دهیم درحالی که سهم سرانه هم از طریق مرکز آمار  و دستگاه های ذی صلاح مشخص شده است.

,

شریفی در ادامه تصریح کرد:بنابراین ساعت پخت واحدهای خبازی مشخص شده است و اینکه واحدی بخواهد به صورت شبانه روزی فعالیت کند و آرد آنها هم تامین بشود چنین امری امکانپذیرنیست،هرچند در سطح شهرستان گچساران هیچ نانوایی تعطیلی نداریم مگر اینکه برخی روز تعطیلی شان باشد یا مربوط به خرابی قطعات دستگاه باشد و درحال حاضر هم قریب به اتفاق تمامی واحدهای خبازی در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند.

,

وی در پایان گفت:با این حال 90نانوایی در سطح شهر گچساران وجود دارد و سهم سرانه هم مشخص است که باید هم تابع ضوابط ساعات کاری واحدها و هم سهم سرانه آرد تعیین شده باشیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه