اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

توزیع نامناسب ثروت در استان غنی کرمان/ خدمات سپاه به دور از نگاه سیاسی، مذهبی و قومیتی است

توزیع نامناسب ثروت در استان غنی کرمان/ خدمات سپاه به دور از نگاه سیاسی، مذهبی و قومیتی است
سردار معروفی گفت: سپاه در ارائه خدمات اجتماعی به مردم و محرومان نگاه جامع الاطراف و بدور از نگاه سیاسی، مذهبی و قومیتی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، صبح امروز آئین رزمایش توزیع ۱۴۵۵ سری جهیزیه بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در مصلی امام علی (ع) کرمان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، معاون هماهنگ کننده قرارگاه ارتش جنوبشرق، مدیرکل صدا و سیمای استان، مدیرکل کمیته امداد استان و قائم مقام کمیته امداد کشور برگزار گردید.

در این آئین یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر اظهار کرد: امید که با فرا رسیدن این عید زمینه ای فراهم شود که خانواده های زیادی با عزتمندی به خانه و کاشنه خود بروند.

وی گفت: کمیته امداد در یک ماه قبل ۳۳۰۰ کولر آبی را بین مددجویان تحت پوشش توزیع کرد و هم اکنون نیز ۳۴۶ کولرگازی نیز در حال بارگیری به سمت استان است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: در سطح استان مجموعه های مختلفی از جمله سپاه، ارتش همیشه پای کار بوده و هستند چه در بحث حمل و نقل و چه در تامین کالا از جمله لوازم خانگی، سبد کالا یک فضای همدلی خوبی با محوریتت کمیته امداد ایجاد شده است.

صادقی بیان کرد: امروز ۱۴۵۵ سری جهیزیه که همردیف با آیات قرآنی است بین مددجویان تحت پوشش در شهرستان های مختلف استان توزیع خواهد شد.

وی از توزیع ۷۰ سری جهیزیه بین مددجویان در رودبارجنوب در روز گذشته خبر داد و  تصریح کرد: تمامی کالا ها ایرانی هستند و از کیفیت خوبی برخوردار بوده و هر پک جهیزیه با ارزش ۱۵ میلیون تومان که بخشی توسط مرکز و بخشی توسط استان تهیه شده  است و این اولین مانور جهیزیه در سال ۱۴۰۰ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

توزیع نامناسب ثروت در استان غنی کرمان

, توزیع نامناسب ثروت در استان غنی کرمان, توزیع نامناسب ثروت در استان غنی کرمان,

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در ادامه ابراز کرد: امروز یکی از حوادث خوب به دست مخلصانی در کمیته امداد رقم خورد و آن تقسیم جهیزیه در استان کرمان است.

,

وی گفت: جنس امداد، کمک رسانی و مساعدت است و جهت آن راه  و مکتب امام (ره) است لذا مصداق آیه «تعاونواعلی بر و التقوی» است.

,

نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان با بیان اینکه قالبی که به سرعت کمک ها را به استان گسیل می کند قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) است، افزود: این اتحاد و همدلی حول محور تقوی و دیانت و حول محور کمک در راستای اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی و امامین انقلاب به  قشر آسیب پذیر جامعه است.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: از رئیس کمیته امداد کشور درخواست داریم که استان کرمان را به طور ویژه ببینند زیرا استانی گسترده است و ثروت زیادی در آن وجود دارد اما توزیع آن مناسب نیست.

,

وی عنوان کرد: امید که مقامات استانی با هم افزایی و همدلی که بوجود می آورند بتوانند این کمک ها را مضاعف کنند.

,

خدمات سپاه به دور از نگاه سیاسی، مذهبی و قومیتی است

, خدمات سپاه به دور از نگاه سیاسی، مذهبی و قومیتی است, خدمات سپاه به دور از نگاه سیاسی، مذهبی و قومیتی است,

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اولویت اول قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آبرسانی به مناطق فاقد آب شرب و بهداشتی است، اذعان کرد:در  روستاهای استان به شدت با مشکل آب روبرو هستیم و ما توانستیم تا کنون به 64 روستا آبرسانی انجام دهیم که 110 روستا نیز دچار تنش آبی هستند که باید به آنها کمک شود.

,

وی گفت: روز گذشته 84 واحد مسکونی محرومین و مددجویان کمیته امداد افتتاح و این واحدها در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ما معتقد بر این هستیم که نجیب ترین مردم، امروز مددجویان کمیته امداد هستند و نگاه بلند امام برای تاسیس کمیته امداد رعایت کرامت است و امروز آنچه رعایت می شود کرامت این مردم است و این تکریم براساس دین بوده است.

,

سردار معروفی خاطرنشان کرد: در این خدمات اجتماعی نگاه ما نگاه جامع الاطراف و به دور از نگاه سیاسی، مذهبی و قومیتی بوده است.

,

وی تصریح کرد: در هر کجا که نیاز باشد و کمیته امداد اعلام کند ما در کنار آنها خواهیم بود و مساعدت و خدمات اجتماعی جزو وظایف ذاتی ما است زیرا این خدمات صدقات جاریه و عبادت بزرگی است که آن را ادامه خواهیم داد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید براینکه کمیته امداد کشور باید نگاه ویژه و خاص نسبت به استان کرمان داشته باشد، خاطرنشان کرد: استان کرمان گرچه استان پهناور و دارای ثروت است اما جزو استانهای فقیر کشور محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه