اخبار داغ

نماینده بروجرد در مجلس عنوان کرد؛

ایجاد دانشگاه علوم پزشکی مهمترین مطالبه مردم بروجرد/ از حرف‌های نمایشی پرهیز شود

ایجاد دانشگاه علوم پزشکی مهمترین مطالبه مردم بروجرد/ از حرف‌های نمایشی پرهیز شود
گودرزی گفت: ایجاد دانشگاه علوم پزشکی مهمترین مطالبه مردم شهرستان بروجرد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، عباس گودرزی ظهر امروز در جلسه مشترک مجمع نمایندگان لرستان با عبداللهیان نماینده وزیر و نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: از حرف های نمایشی و احساسی باید پرهیز شود و به صورت منطقی، کارشناسی و عملیاتی باید مطالبات مردم دنبال گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: همه باید با مردم صادقانه صحبت کنند و مطالبات را واقعی دنبال کنیم به طوری که امروز مطالبه اول مردم شهرستان بروجرد داشتن دانشگاه علوم پزشکی و آموزشی شدن درمان است که این مهم ظرف چند سال گذشته تاکنون به صورت راهبردی پیگیری شده است.

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین راستا گام اول برای این مهم برداشته شده و در مسیر تکامل بوده که خروج دانشکده پرستاری از تک رشته ای بودن است که ظرف سه سال پیگیری مستمر تاکنون مجوز رشته هوشبری نیز اخذ شده است.

,

گودرزی بیان کرد: همچنین رشته اتاق عمل نیز در دست اقدام است و بعد از آن نوبت دانشکده پزشکی و سپس دانشگاه علوم پزشکی است که مرحله به مرحله باید انجام شود.

,

وی خاطرنشان کرد: طی این سالها در حوزه درمان در بحث تجهیزات و توسعه فضاهای فیزیکی اقدامات ارزشمندی تاکنون انجام شده اما راه طولانی است و کارهای زیادی باید انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه