اخبار داغ

نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

کارگران روزمزد شرکت سیمان سپاهان تبدیل وضعیت شوند/ مسئولان برای رفع موانع تولید تلاش کنند

کارگران روزمزد شرکت سیمان سپاهان تبدیل وضعیت شوند/ مسئولان برای رفع موانع تولید تلاش کنند
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس با بیان اینکه تبدیل وضعیت کارگران روزمزد شرکت سیمان سپاهان باید انجام شود گفت: تمامی مسئولان باید برای رفع موانع تولید تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ جلسه بررسی مشکلات شرکت سیمان سپاهان با حضور پروین صالحی مبارکه، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و مهدی طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: اگر بخواهیم تولید مستمر ادامه داشته باشد و آشفتگی کنونی در بازار سیمان حل شود باید ملزومات مورد نیاز شرکت‌ها فراهم شود، ما در قوه مقننه و استاندار و مسئولان اجرایی در قوه مجریه باید تمام انرژی را بگذاریم تا موانع تولید را برداریم.

,

صالحی با اشاره به اعتراضات کارگران این مجموعه اظهار کرد: شرایط اقتصادی و وضعیت تورم در جامعه زندگی همه مردم به‌خصوص کارگران را تحت تأثیر گذاشته است و طبق تأکید رهبر معظم انقلاب باید به کارگران توجه داشت.

,

وی اضافه کرد: با تعدادی کارگران سیمان سپاهان در خصوص مشکلات این مجموعه صحبت کردم و آن‌ها اعلام کردند که وضعیت این شرکت در سال‌های 93 و 94 بد و سخت بود و ما با این وضعیت کنار کارخانه کار تولید را انجام دادیم و از سال 98 به بعد که وضعیت کارخانه بهتر شده است و انتظار داریم در این شرایط اقتصادی رسیدگی‌ها به ما بیشتر شود که این خواسته کارگران خواسته ناحقی نیست و به این خواسته کارگران جامه عمل بپوشانید.

,

نماینده مبارکه در مجلس تأکید کرد: موضوع دیگر و خواسته مهم کارگران این مجموعه، تبدیل وضعیت کارگران روزمزد است که تعدادی از آن‌ها در بخش بارگیری هستند و سختی خاص خود را دارند و تبدیل وضعیت این کارگران باید انجام شود و شخصاً دنبال انجام تبدیل وضعیت هستم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه