اخبار داغ

با افت ۸۴۰۰ واحدی شاخص؛

بورس در دومین روز معاملاتی هفته منفی شد

بورس در دومین روز معاملاتی هفته منفی شد
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۸۴۰۱ واحد عقب نشینی در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۴ هزار واحد قرار گرفت و ارزش معاملات بازار سرمایه حدود ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز سه‌شنبه، روزی منفی را پشت سر گذاشت. بازار سرمایه با توجه به تعطیلی چند روزه و پس از انتشار گزارش‌های شرکت‌ها، روز گذشته مثبت آغاز به کار کرد اما عقب نشینی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معاملات روز جاری با گرایش مثبت و و قیمت متعادل نمادها آغاز شد اما در ادامه با افزایش عرضه‌ها و افت تقاضا، شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار که در ساعت نخست معاملات سبز بود، با افت همراه شد. شاخص هم وزن نیز در روز معاملاتی جاری منفی بود و کانال ۴۰۰ هزار واحد را از دست داد. شاخص فرابورس هم قرمز پوش شد.
,
 
,
معامله‌گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) امروز حدود یک میلیون معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت ۸ میلیارد و ۴۹۸ میلیون سهم و اوراق مالی بود.
, معامله‌گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) امروز حدود یک میلیون معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت ۸ میلیارد و ۴۹۸ میلیون سهم و اوراق مالی بود.,
 
,
ارزش کل معاملات بازار سرمایه امروز به بیش از ۱۴ هزار و ۷۱۹ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام نیز ۵۵۵۸ میلیارد تومان بود و حقیقی ها بیش از ۶۲ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات دومین روز کاری هفته با افت ۸۴۰۱ واحد به یک میلیون و ۳۱۴ هزار و ۹۵۳ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با ۶۱۴۲ واحد منفی عدد ۳۹۷ هزار و ۹۱۰ واحد را ثبت کرد.
, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات دومین روز کاری هفته با افت ۸۴۰۱ واحد به یک میلیون و ۳۱۴ هزار و ۹۵۳ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با ۶۱۴۲ واحد منفی عدد ۳۹۷ هزار و ۹۱۰ واحد را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران در بورس به بیش از ۶ میلیارد و ۲۹۰ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۶۶۷ هزار معامله و به ارزش ۵۵۴۱ میلیارد تومان را دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایشگاه نفت اصفهان و پالایشگاه نفت تهران با بیشترین اثر منفی در افت شاخص بیشترین نقش را داشتند و نمادهای معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید بیشترین اثر مثبت مانع افت بیشتر شاخص شدند.
,
 
,
 
,
شاخص فرابورس امروز قرمزپوش بود و با ۴۸ واحد کاهش به ۱۹ هزار و ۲۱۹ واحد رسید.
, شاخص فرابورس امروز قرمزپوش بود و با ۴۸ واحد کاهش به ۱۹ هزار و ۲۱۹ واحد رسید.,
 
,
معامله‌گران در فرابورس بیش از دو میلیارد و ۲۰۸ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۳۳۴ هزار نوبت و به ارزش ۹۱۷۸ میلیارد تومان را معامله کردند.
,
 
,
نمادهای فولاد هرمزگان جنوب، صنعتی مینو، سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و صنعتی دوده فام بیشترین اثر منفی و در مقابل نمادهای سنگ آهن گهر زمین، بیمه پاسارگاد و ذوب آهن اصفهان بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه