اخبار داغ

در بازار امروز؛

افزایش ۱۵۰ تومانی نرخ دلار ؛ سکه ۱۱ میلیون تومانی شد+ قیمت‌ها

افزایش ۱۵۰ تومانی نرخ دلار ؛ سکه ۱۱ میلیون تومانی شد+ قیمت‌ها
قیمت سکه طرح جدید امروز در بازار تهران با ۱۰۴ هزار تومان رشد در مرز صعود به کانال ۱۱ میلیون تومان قرار گرفت و نرخ هر دلار آمریکا هم در بازار ارز ۱۵۰ هزار تومان رشد داشت؛ قیمت طلا هم نسبت به روز گذشته گران‌تر شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز هم مانند روز گذشته با افزایش همراه بود به طوری که سکه در آستانه ورود به کانال ۱۱ میلیون تومانی قرار گرفت و دلار در کانال ۲۵ هزار تومان ماندگار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه‌شنبه نسبت به دیروز با ۱۰۴ هزار تومان رشد به ۱۰ میلیون و ۹۹۶ هزار تومان رسید.
,
 
,
قیمت سکه طرح قدیم هم ۵۲ هزار تومان رشد داشت و ۱۰ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان به فروش رسید.
,
 
,
نیم و ربع سکه در روز جاری با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ترتیب به ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و  ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد. سکه یک گرمی هم با ۵۵۰۰ تومان رشد به ۲ میلیون و ۲۵۵ هزار تومان رسید.
,
 
,
قیمت هر انس طلا امروز در بازارهای جهانی با ۷۸ سنت رشد، حدود ۱۷۹۸ دلار و ۴۱ سنت است.
,
 
,
هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار تهران ۶۷۰۰ تومان گران‌تر شد و یک میلیون و ۸۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با ۹ هزار تومان رشد، یک‌میلیون و ۴۴۲ هزار تومان قیمت خورد.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار ارز ۱۵۰ تومان افزایش یافت و ۲۵ هزار و ۱۹۹ تومان رسید.  هر اسکناس یورو  هم با کاهش ۱۰۷ تومانی، ۲۸ هزار و ۶۸۳ تومان به فروش رفت.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه