اخبار داغ

معاون فرهنگی خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان خبرداد؛

برگزاری رویداد مجازی «قلعه» ویژه کودکان با هدف آشنایی با مفهوم ولایت

برگزاری رویداد مجازی «قلعه» ویژه کودکان با هدف آشنایی با مفهوم ولایت
معاون فرهنگی خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان گفت: رویداد مجازی «قلعه» به مناسبت دهه ولایت و امامت با هدف بصیرت افزایی و نهادینه سازی مفهوم ولایت برای کودکان 10 تا 12 سال همراه با جوایز ارزشمند برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه ناعم در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ از برگزاری رویداد مجازی به مناسبت دهه ولایت و امامت خبر داد و اظهار کرد: هنر از جمله ابزارهای مناسب برای انتقال مفاهیم ارزشی و نهادینه سازی گفتمان ارزشی است که با توجه به محدودیت های شیوع بیماری کرونا نیاز به یک الگوی نوآور برای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی بسیار ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون فرهنگی خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان با بیان اینکه برنامه های تک سویه اثرگذاری چندانی ندارد خاطرنشان کرد: نهادینه سازی و اثر بخشی مفاهیم ارزشی، به مشارکت و تعامل دو سویه با مخاطب در برنامه ها نیاز دارد به همین منظور خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان با هدف بصیرت افزایی و تبیین اهمیت و مفهوم ولایت رویداد مجازی «قلعه» با محوریت حدیث گهربار حضرت امام رضا(ع) که فرمودند: «وَلَایةُ عَلِی بْنِ أَبِی طَالِبٍ حِصْنِی فَمَنْ دَخَلَ حِصْنِی أَمِنَ عَذَابِی» برای کودکان 10 تا 12 سال برگزار می کند.

, وَلَایةُ عَلِی بْنِ أَبِی طَالِبٍ حِصْنِی فَمَنْ دَخَلَ حِصْنِی أَمِنَ عَذَابِی»,

وی افزود: این رویداد در قالب ایجاد چالش های هنری شامل ( اوریگامی، سازه های دستی، شعر، تهیه پادکست و مصاحبه و روایتگری و…) به ارزش آفرینی و تبیین مسئله ولایت می پردازد دانش آموزان 10 تا 12 سال علاقمند به شرکت در این رویداد مجازی تا پنجم مرداد فرصت دارند با ارسال نام و نام خانوادگی خود به شماره 09334789340 ثبت نام کنند.

,

ناعم در تشریح روند برگزاری رویداد مجازی قلعه ابراز کرد: روز ششم مرداد موضوع و چگونگی اجرا و ارسال آثار از طریق شبکه های پیام رسان به اطلاع شرکت کنندگان می رسد.

,

معاون فرهنگی خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان مهمترین و اصلی ترین کار در این رویداد را آشنایی کودکان با این حدیث شریف و اهمیت ولایت در جامعه بیان کرد که کودکان باید با همکاری پدر و مادر آثار خود را تهیه و ارسال کنند و در پایان نیز به عنوان یادبود رویداد، به همه شرکت کنندگان جوایزی ارزشمند اهدا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه