اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه:

عملیات مرصاد عظمت و قدرت دفاعی ایران را به نمایش گذاشت

عملیات مرصاد عظمت و قدرت دفاعی ایران را به نمایش گذاشت
سردار یدالله جوانی گفت: عملیات مرصاد عظمت، اقتدار و قدرت دفاعی و ایستادگی ملت ایران را به نمایش گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یدالله جوانی در گفت‌وگو با  شبکه خبری تهران نیوز، درباره عملیات مرصاد اظهار داشت: عملیات مرصاد در فضا و شرایطی قرار گرفت که منافقین دچار نوعی توهم شده بودند و تحلیل نادرستی از شرایط ایران ارائه می‌دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, ،,

وی گفت: در ۴۲ سال گذشته، منافقین همواره به‌دلیل توهمات و تحلیل‌های نادرست اقداماتی را انجام داده‌اند که در تضاد با شعار طرفداری از خلق است که آنها بارها برروی آن تأکید می‌کردند.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه منافقین همواره رودرروی مردم ایستاده‌اند و انواع ظلم، جنایت و خیانت را علیه کشور انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: منافقین مدت‌های طولانی است که در دامن استکبار قرار دارند و حامیان اصلی منافقین همان دشمنان اصلی ملت ایران هستند.

,

جوانی ادامه داد: آنچه‌که به آن باید توجه کرد این است که عملیات مرصاد عظمت، اقتدار و قدرت دفاعی و ایستادگی ملت ایران را به نمایش گذاشت و از سوی دیگر در بحث عملیات مرصاد علاوه بر منافقین، حامیانش هم دچار اشتباهات محاسباتی و تحلیل‌های غلط شده بودند.

,

او معتقد است: در سال ۶۷ که جمهوری اسلامی قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفت، تصور منافقین این بود جمهوری اسلامی آن‌قدر تضعیف شده که می‎‌توانند در ۴۸ ساعت خود را به تهران برسانند و تهران را فتح کنند، اما حماقت آنها موجب شد تا بزرگترین شکست را در تاریخ ننگین خود به ثبت برسانند.

,

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سازمان منافقین در بدترین وضعیت خود قرار دارد، گفت: این جریان به‌دلیل فساد درونی، وابستگی فرقه‌ای و عدم برخورداری از پایگاه مردمی موفق نشده در تمام حرکات و اقداماتش به موفقیت دست یابد، جز اینکه کارنامه‌اش سیاه‌تر و ننگین‌تر شود.

,

به گفته جوانی؛ جوانان و به نوعی افرادی که تحت تأثیر فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای هستند باید دقت کنند که فریب نیرنگ‌ها و شعارهای دروغ منافقین را نخورند و همچنین ضروری است که جوانان عملیات مرصاد و ماهیت و اقدامات سازمان منافقین را مورد بازخوانی قرار دهند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه