اخبار داغ

افزایش چشمگیر خودکشی در میان نظامیان آمریکایی

افزایش چشمگیر خودکشی در میان نظامیان آمریکایی
طبق آمار و ارقام منتشر شده، نرخ خودکشی میان نظامیان آمریکایی در مقایسه با سال‌های گذشته به شدت افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میزان خودکشی در بین نظامیان آمریکایی به اندازه‌ای افزایش یافته است که نگرانی مقام‌های ارشد دفاعی این کشور را برانگیخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که «لوید آستین» وزیر دفاع ایالات متحده روز گذشته (دوشنبه) در خصوص افزایش چشمگیر میزان خودکشی در بین نیروهای نظامی آمریکا ابراز نگرانی کرد.
,
 
,
بنا بر گزارش روزنامه انگلیسی «گاردین»، در سال ۲۰۲۰، ۳۸۵ تن از نظامیان در حال خدمت بر اثر خودکشی جان خود را از دست دادند و این آمار در مقایسه با آمار ۳۲۶ مورد خودکشی نظامیان آمریکایی در سال ۲۰۱۸ که پنتاگون گزارش کرده بود، شاهد افزایش چشمگیری بوده است.
,
 
,
آستین اوایل هفته طی بازدید از پایگاه هوایی «ایلسون» در آلاسکا ضمن ابراز نگرانی از میزان خودکشی در میان نظامیان آمریکایی گفت: «من عمیقاً درباره میزان خودکشی نه تنها در این جا (در بین اعضای نیروی هوایی) بلکه در بین تمامی نیروها (زمینی و دریایی و هوایی) نگرانم».
,
 
,
گزارش پنتاگون نشان می‌دهد که از ۳۰ دسامبر ۲۰۲۰ (آخرین ماه میلادی)،دست‌کم ۶ نظامی آمریکایی بر اثر خودکشی در آلاسکا جان خود را از دست دادند.
,
 
,
رئیس‌ پنتاگون در این خصوص توضیح داد: «از دست رفتن یک نفر بر اثر خودکشی، خسارت بسیار زیادی محسوب می‌شود. علی‌رغم آن‌که اقدامات زیادی در خصوص این مشکل در حال انجام است، اما همچنان نیاز به انجام اقدامات بیشتری است».
,
 
,
طبق گفته وزارت دفاع آمریکا، عوامل استرس‌زا برای نظامیان  شامل غیرقابل پیش‌بینی بودن زندگی در ارتش می‌شود.
,
 
,
یکی از مقام های دفاعی آمریکا در حالی که خواست نامش فاش نشود به روزنامه آمریکایی «یو اس ای تودی» گفت که یکی دیگر از عوامل استرس‌زا برای نظامیان آمریکایی، خواسته‌های روزافزون تهاجمی فرماندهان برای جذب نیروهای نظامی بیشتر است که عمدتاً چنین درخواست‌هایی به دلیل افزایش نفوذ چین است.
,
 
,
بر اساس این گزارش، نیروهای مستقر در آلاسکا با شرایط سخت جوی، انزوای جغرافیایی و اجتماعی و همچنین آموزش‌ها و استقرار‌های مکرر روبرو هستند.
,
 
,
طبق این گزارش، در بازدید اوایل سال جاری میلادی از پایگاه ارتش «فورت وین رایت» آلاسکا، مقام‌های نظامی آمریکایی وعده دادند که تغییرات چشمگیری را با هدف بهبود کیفیت زندگی نظامیان انجام دهند.
,
 
,
طبق گزارش گاردین، مقام‌های ارتش ایالات متحده همچنین علاوه بر آن‌که تمهیداتی را برای تقویت قوای جسمانی نظامیان آمریکایی در نظر گرفته‌اند، بر لزوم بهبود دسترسی سلامت و بهداشت روان به پایگاهها تأکید کرده‌اند.
,
 
,
در ماه فوریه یک تیم فرماندهی از پایگاه هوایی هاوایی پایگاه فورت وین رایت بازدید کرد تا جلسات سنجش وضعیت سلامت روان را برای نظامیان آمریکایی برگزار کند. این جلسات که در آن نظامیان آمریکایی در خصوص سلامت روان و فقدان‌ها و غم‌های خود صحبت می‌کردند، می‌کردند، پس از آن برگزار شد که  دو مورد خودکشی در این پایگاه هوایی گزارش شد.
,
 
,
چندی پیش نیز گزارش‌هایی منتشر شد منبی بر این که بر اساس یک مطالعه طی ۲۰ سال گذشته بیش از ۳۰ هزار نظامی آمریکایی اقدام به خودکشی کرده‌اند.
,
 
,
بر اساس نتایج این مطالعه، افزایش حضور نظامی آمریکا در جهان که پس از حوادث ۱۱ سپتامبر آغاز شده باعث شده تا دست کم ۳۰ هزار و ۱۷۷ نظامی آمریکایی اقدام به خودکشی کنند.
,
 
,
گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که تلفات نظامیان آمریکا از سال ۲۰۰۷ به طور قابل توجهی کاهش داشته اما این تعداد با خودکشی نظامیان آمریکایی در ۲۰۱۲ به اوج خود رسید و طی سه سال گذشته نیز به ترتیب بدترین سال‌ها برای نظامیان آمریکایی از نظر خودکشی بوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه