اخبار داغ

عضو منتخب شورای شهر قزوین:

دستگاه‌های نظارتی از واگذاری پروژه ستاره پونک به ثمن بخس جلوگیری کنند

دستگاه‌های نظارتی از واگذاری پروژه ستاره پونک به ثمن بخس جلوگیری کنند
قاسم اللهیاری گفت: ما به عنوان اعضای جدید شورای شهر و مدافع بیت‌المال درخصوص فروش پروژه پونک نگران هستیم و از دستگاههای نظارتی می‌خواهیم از وقوع این اتفاق شوم جلوگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم اللهیاری،عضو منتخب شورای ششم شهر قزوین، در مصاحبه با صبح قزوین، در خصوص تلاش اخیر شورای پنجم شهر درپایان فعالیت خود گفت: دوستان در مجموعه مدیریت شهری با توجه به زمان کمی که از مدیریت آنان باقی مانده، درصدد هستند پروژه‌ی عظیم ستاره‌ی پونک شهرداری را به بانک واگذار کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: طی چند ماه گذشته قیمت کارشناسی شده این پروژه اعلام شد که مورد نقد بسیاری از کارشناسان فنی در این حوزه قرار گرفت.

,

 الهیاری ادامه داد: عده‌ای سعی می‌کنند این پروژه را به هر نحو ممکن به فروش برسانند تا بخشی از بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر تسویه شود.

,

وی اضافه کرد: طی یکی دو ماه اخیر قیمت بتن و میلگرد نسبت به چهار ماه پیش تفاوت فاحشی پیدا کرده است؛ در گذشته که بحث واگذاری این ملک به قیمت نازلتر مطرح شد، اعضای شورای شهر و برخی متولیان شهرداری معتقد بودند ملک مذکور بیش از این ارزش ندارد و بالاتر از این فروش نخواهد رفت.

نگران واگذاری پروژه ستاره پونک به ثمن بخس هستیم 

,
,
, نگران واگذاری پروژه ستاره پونک به ثمن بخس هستیم , نگران واگذاری پروژه ستاره پونک به ثمن بخس هستیم ,

عضو منتخب شورای ششم ابراز کرد: با توجه به اینکه در ماه اخیر قیمت تمام مصالح ساختمانی رشد سرسام‌آوری داشته و باید نسبت به ارزش‌گذاری پروژه تجدید نظر صورت گیرد.

,

وی تصریح کرد: ما به عنوان اعضای جدید شورای شهر و مدافع بیت‌المال درخصوص واگذاری پروژه پونک نگران هستیم و از دستگاههای نظارتی می‌خواهیم از وقوع این اتفاق شوم جلوگیری کنند.

,

اللهیاری بیان کرد: درآغاز مدیریت جدید شهری و با یک برنامه‌ریزی صحیح، اولویت شورای ششم به حل و فصل مشکلات مالی شهرداری و بدهی‌هایی که در این سالها تلنبار شده اختصاص خواهد یافت.

,

وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم یکهفته مانده تا پایان مدیریت شهری کنونی، هیچ تصمیم عجولانه‌ای در جهت چوب حراج زدن به اموال بیت‌المال به بهانه تسویه بدهی‌های شهرداری اتخاذ نشود.

,

این مسئول در اعتراض به تصمیم ناگهانی شورای شهر مبنی بر واگذاری پروژه ستاره پونک به بانک شهر ابراز کرد: 4 سال تمام شورا فرصت داشته در رابطه با تسویه بدهی شهرداری تصمیم‌گیری کند اما با سهل‌انگاری این کار را به تعویق انداخته و تلاش می‌کند در یک‌هفته باقی مانده به ظاهر به وظایف عقب افتاده خود عمل کند.

,

وی افزود: در حال حاضر پروژه ستاره پونک حدود 346 میلیارد تومان ارزشگذاری شده که با توجه به گرانی‌های اخیر، ارزش این ملک خیلی بیشتر از این مبلغ است و به مبلغ پیشنهاد شده نقد وارد است.

,

اللهیاری عنوان کرد:برخی کارشناسان معتقدند، اگر آهن‌های پروژه را بازکرده، جدا بفروشیم و زمین آن را تفیکیک کرده و واگذار کنیم، درآمد آن به مراتب بیشتر از ارزش واگذاری به بانک است.

,

وی در پاسخ به اینکه آیا شورای پنجم می‌خواهد موفقیت پرداخت بدهی شهرداری به نفع خود مصادره به مطلوب کند بیان کرد: این سوال تمام کارشناسان است و ما نیز به دنبال پاسخ این سوال هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه