اخبار داغ

مهلت ارسال آثار به جایزه سرو تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جایزه سرو تمدید شد
مشاور عالی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین دوره جایزه سرو خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توحید معصومی مشاور عالی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: با توجه به اینکه در دوران رکود نسبی تئاتر در کشور به علت شیوع ویروس کووید ۱۹ قرار داریم و تئاتر با عدم تداوم و استمرار در اجراها روبرو بوده است، تصمیم گرفته شده تا به پاس قدردانی از تلاش های نویسندگان، پژوهشگران، دانشجویان و فعالان حوزه تئاترهای تلویزیونی دومین دوره جایزه سرو را با تمرکز بر نمایشنامه ها، پژوهش، پایان نامه و تله تئاتر های منتشر شده در بازه زمانی ۱۳۹۰- ۱۳۹۹ برگزار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معصومی افزود: بدین منظور و با توجه به استقبال قابل قبول از این رویداد و درخواست های مکرر متقاضیان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جایزه را تاپایان مرداد ماه ۱۴۰۰ تمدید کردیم تا طیف بیشتری از فعالان حوزه تئاتر مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امکان حضور در این رقابت را پیدا کنند.

,

وی اضافه کرد: کلیه ناشران و نمایشنامه نویسان و پژوهشگرانی که در دهه ۹۰ کتاب پژوهشی یا نمایشنامه با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت خلق و منتشر کرده اند، می‌توانند در بخش نمایشنامه و پژوهش این جایزه حضور داشته باشند. همچنین دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پایان نامه دفاع شده با موضوعات مذکور دارند نیز می توانند مدارک مندرج در فراخوان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

,

وی یادآور شد: کارگردانان و تهیه کنندگانی که تئاترهای تلویزیونی و تله تئاتر با مضامین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در دهه ۹۰ تولید کرده اند و آثار آنان از شبکه های سراسری و استانی رسانه ملی پخش شده است نیز می توانند آثار خود را تا پایان مرداد ۱۴۰۰ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

,

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که در صورت مساعد بودن شرایط و بهبودی اوضاع مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان و منتخبان این رویداد فرهنگی و هنری مهرماه سال جاری و همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در تهران با حضور برگزیدگان و شخصیت های فرهنگی هنری برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه