اخبار داغ

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور خبر داد؛

برپایی ۶۰۰ مرکز واکسیناسیون با مشارکت بسیج و شبکه بهداشت در سراسر کشور+فیلم

برپایی ۶۰۰ مرکز واکسیناسیون با مشارکت بسیج و شبکه بهداشت در سراسر کشور+فیلم
چشمی با اشاره به اینکه ۶۰۰ مرکز واکسیناسیون با مشارکت بسیج و شبکه بهداشت در سراسر کشور بر پا شده است، تصریح کرد: ۱۴۰ مرکز تجمعیعی واکسیناسیون در سراسر کشور صفر تا صد آن توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی اداره می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسلم چشمی، رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: سازمان بسیج از آغاز اپیدمی کرونا با ضد عفونی و تولید و توزیع ماسک و بعد از آن به تدریج وارد بحث غربالگری مردم شد که در این طرح ۸۵ تا ۹۰ درصد آحاد مردم غربالگری شدند‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رییس سازمان بسیج کشور با اشاره به طرح هدفمند شهید سلیمانی گفت: در این طرح سه تیم طراحی شد؛ تیم هایی برای نظارت بر پروتکل ها، تیم هایی برای مراقبت از بیماران کرونایی  و تیم هایی برای پشتیبانی از افرادی که گرفتار بیماری شده اند و مشکلات مالی داشتتد.
چشمی با اشاره به اینکه اکنون در گام پنجم طرح شهید سلیمانی بسیجیان به یاری رساندن دولت و وزارت بهداشت برای واکسیناسیون ورود پیدا کرده اند، عنوان کرد: در موضوع کرونا ۴۵۰ هزار نفر بسیجی در بحث نظارت، مراقبت و حمایت ورود کرده اند.
وی با اشاره به اینکه ۶۰۰ مرکز واکسیناسیون با مشارکت بسیج و شبکه بهداشت در سراسر کشور بر پا شده است، تصریح کرد: ۱۴۰ مرکز تجمعیعی واکسیناسیون در سراسر کشور صفر تا صد آن توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی اداره می شود.

,
,
,

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه سه هزار و پانصد نفر نیروی متخصص واکسیناتور از بسیجیان در حال کمک به کادر درمان در شهرهای مختلف هستند، خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت و در اجتماعات شرکت نکنند تا به زودی از شر این بیماری رها شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه