اخبار داغ

فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک:

سایت سوباشی نقش مهمی در شکست راهبردهای دشمنان در دفاع مقدس داشت/پدافند هوایی اجازه هیچگونه تهدیدات احتمالی به متجاوزین را نخواهند داد

سایت سوباشی نقش مهمی در شکست راهبردهای دشمنان در دفاع مقدس داشت/پدافند هوایی اجازه هیچگونه تهدیدات احتمالی به متجاوزین را نخواهند داد
صادقیان گفت: رزمندگان پدافند هوایی با تکیه بر قدرت خداوند و اطاعت از ولایت، ولایتمداری، وحدت کلمه موجب سربلندی و عظمت ایران اسلامی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد صادقیان فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی ظهر امروز(سه شنبه) در آیین گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت شهدای والامقام سایت سوباشی گفت: مرکز پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک مهد پرورش و تربیت جوانان ولایتمدار و متخصص است که با الگوگیری و تاسی از شهدای والامقام آماده هرگونه مجاهدت و جانفشانی برای دفاع از حریم ایران اسلامی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: اقدامات خوب و ارزنده پدافند هوایی در راستای خودکفایی و بومی سازی سامانه ها موجب اقتدار و صلابت بسیار بالای این نیروی خدمتگذار شده و امروز با تکیه بر دانش و فناورزی روز دنیا با اقتدار در مسیر پیشرفت گام برمی دارد.

,

فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اظهار کرد: حراست از آسمان مقدس ایران اسلامی از افتخارات پدافند هوایی است و ارزش و اهمیت فعالیت رزمندگان پدافند هوایی در امنیت کشور بسیار بالاست چراکه امنیت زیرساخت هرگونه پیشرفت است و پدافند هوایی خط مقدم ایجاد امنیت در کشور است.

,

وی بیان کرد: خوشبختانه به برکت تفکر انقلاب اسلامی نیروهای مسلح کشور از همدلی و وحدت خوبی برخوردار هستند و این مسئله موجب یاس و نا امیدی دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان شده و دلگرمی مردم و دوستداران انقلاب را به همراه دارد.

,

صادقیان ادامه داد: رزمندگان پدافند هوایی با تکیه بر قدرت خداوند و اطاعت از ولایت، ولایتمداری، وحدت کلمه موجب سربلندی و عظمت ایران اسلامی می شوندو با تلاش های شبانه روزی، مجاهدت و ذکاوت کلیه تحرکات را به شکل کامل رصد می کنند و اجازه هیچگونه تهدیدات احتمالی به متجاوزین را نخواهند داد.

,

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس یکی از مهمترین پایگاه های مقابله با دشمنان سایت راداری سوباشی بود و پنجم مرداد سال ۶۷ سالروز تجاوز دشمنان به سایت راداری سوباشی است که موجب شهادت ۱۹ تن از رزمندگان و دلاورمردان شد که یادآور حماسه های بزرگ آنها است.

,

فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام خاطر نشان کرد: حماسه سازی های رزمندگان در سایت سوباشی که موجب شکست های راهبردی دشمنان شد به وضوح نشان از مجاهدت و جانفشانی های رزمندگان در دفاع مقدس دارد و امروز وظیفه داریم این حماسه های بزرگ را برای نسل جوان به خوبی تبیین کنیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه