اخبار داغ

آخرین وضعیت ذخیره سدهای استان اصفهان

آخرین وضعیت ذخیره سدهای استان اصفهان
مدیر دفتر تأسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان در مورد آخرین وضعیت ذخیره سدهای استان اصفهان توضیحاتی داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان اله امینی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ در مورد میزان ذخیره سدهای استان اظهار کرد: تا روز سوم مردادماه حجم ذخیره سد زاینده رود 329/6 میلیون متر مکعب که نسبت به سال گذشته که از ذخیره 502 میلیون متر مکعبی برخوردار بوده، 34 درصد کاهش و نسبت به بلند مدت نیز با کاهش 61 درصدی روبرو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر دفتر تأسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: حجم ذخیره سد گلپایگان 6/8 میلیون متر مکعب است که در سال گذشته در همین زمان از حجم 35 میلیون متر مکعب برخوردار بوده است؛ این میزان ذخیره در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل 81 درصد و نسبت به دراز مدت 61 درصد کاهش را نشان می دهد.

,

وی افزود: سد قره قاچ ذخیره 17/6 میلیون متر مکعب دارد که در سال گذشته در این زمان ذخیره 20 میلیون متر مکعبی داشته که نشان دهده کاهش 13 درصدی نسبت به سال گذشته است اما نسبت به بلند مدت 27 درصد افزایش دارد.

,

امینی در ادامه عنوان کرد: ذخیره سد حنا 10/4 میلیون متر مکعب است که نسبت به سال گذشته که ذخیره این سد 10/7 میلیون متر مکعب بوده است، تغیراتی محسوسی نداشته است

,

احسان اله امینی با بیان اینکه سد خمیران 4/3 میلیون متر مکعب ذخیره دارد، گفت: میزان ذخیره این سد در سال گذشته 4/2میلیون متر مکعب بوده و نسبت به سال گذشته تغییرات محسوسی ندارد.

,

امینی گفت: سد باغکل با 1/3میلیون متر مکعب ذخیره، نسبت به سال گذشته که 3/2 میلیون متر مکعب ذخیره داشته 58 درصد کاهش و نسبت به بلند مدت از 36 درصد اکاهش داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه