اخبار داغ

جوابیه دبیرخانه مناطق آزاد به خبر پرداخت حقوق نجومی

جوابیه دبیرخانه مناطق آزاد به خبر پرداخت حقوق نجومی
دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مورد خبری پیرامون: «پرداخت حقوق‌های نجومی در مناطق آزاد» در خبرگزاری فارس توضیحاتی ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جوابیه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به خبرگزاری فارس آمده است: در پاسخ به خبر شماره 14000504000351 به تاریخ: 1400/05/05 با تیتر خبری: «پرداخت حقوق‌های نجومی در مناطق آزاد» جوابیه ذیل تقدیم می‌گردد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
پیرو اخبار کذب منتشره در خبرگزاری فارس با تیتر «پرداخت حقوق‌های نجومی در مناطق آزاد» در راستای شفاف‌سازی موارد زیر را جهت تنویر افکار عمومی به آگاهی می‌رساند:
,
 
,
1- کلیه پرداخت‌های حقوق و دستمزد در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و سازمان‌های مناطق آزاد کشور مبتنی بر نظام طبقه‌بندی مشاغل مورد تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برمبنای کارکرد ماهانه ثبت شده کارکنان محاسبه و اعمال می‌شود.
,
 
,
2- جدول منتشر شده تحت عنوان لیست حقوق و دستمزد ماهانه مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، خلاف واقع می‌باشد.
,
 
,
3- بر اساس خبر منتشر شده و استناد انجام شده در خبر به جزء 7 بند الف تبصره 12 قانون بودجه سال1400،  به آگاهی می‌رساند با عنایت به ماده 65 قانون احکام دائمی توسعه کشور و مصوبه شماره 42643 مورخ 25/02/1392هیأت وزیران کارکنان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و سازمان‌های مناطق آزاد کشور مشمول قانون کار بوده فلذا تمامی پرداخت‌های حقوق و دستمزد کاملا منطبق با قوانین انجام شده و می‌شود و دستگاه‌های نظارتی نیز بر اساس مقررات، همواره نظارت عالیه بر اجرای قوانین ذکر شده را دارند. توجه به این نکته الزامی است که در خصوص کارکنان ایثارگر کسورات قانونی حقوق و دستمزد نیز مترتب نمی‌باشد.
,
 
,
در پایان ضمن انتقاد از رفتارهای غیر حرفه‌ای و غیر کارشناسی توسط برخی افراد و رسانه‌ها و تاکید بر محفوظ بودن حق تعقیب قانونی برای دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و سازمان‌های مناطق آزاد کشور، به استحضار مردم شریف می‌رساند دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از طریق سازمان‌های مناطق مربوطه، با تمام توان در خدمت به عمران و آبادانی و توسعه متوازن مناطق مربوطه و همچنین به عنوان پیشران توسعه اقتصادی کشور، بیش از پیش تمامی مساعی خود را معطوف نموده که نتیجه این عملکرد به وضوح توسط مردم شریف مناطق و مسئولین کشور مورد تایید و صحه‌گذاری بوده و خواهد بود. ان شاالله. والعاقبه للمتقین.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه