اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

توفان گردوخاک و کاهش دید افقی در نیمه شرقی کشور/ در نوار شمالی کشور دریا مواج و در دو روز آینده بارانی خواهد بود

توفان گردوخاک و کاهش دید افقی در نیمه شرقی کشور/ در نوار شمالی کشور دریا مواج و در دو روز آینده بارانی خواهد بود
هواشناسی در تشریح آخرین وضیعت جوی کشور اعلام کرد: در نوار شمالی کشور دریا مواج و در دو روز آینده استان‌های شمالی بارانی خواهد بود و باد کاهش دید و گرد وخاک را برای جنوب کشور به خصوص سیستان به وجود خواهد آورد، تهران نیز امروز و فردا صاف، در بعدازظهر نیمه‌ابری همراه با وزش باد خواهد بود.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی در تشریح آخرین وضیعت جوی کشور اعلام کرد: امروز چهارشنبه ۶ مرداد با شمالی شدن جریانات دریای خزر بارش در استان‌های شمالی تشدید می‌شود. در این راستا در ۲ روز آینده نیز در استان‌های مازندران، گلستان و گیلان همچنین بخش‌هایی از اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان، زنجان، تهران، قزوین و البرز بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی شده است.

جمعه و شنبه پیش‌رو در برخی مناطق استان‌های مازندران، گلستان، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات سمنان و البرز مرکزی رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

تا پایان هفته در شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور استان سمنان و بخش‌هایی از مرکز وزش باد شدید و خیزش گردوخاک داریم که در نوار شرقی کشور به ویژه زابل و شرق خراسان جنوبی با توفان گردوخاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.

فردا سرعت وزش باد در جنوب غرب کشور افزایش می‌یابد، بنابراین خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در خوزستان و غرب ایلام نیز، دور از انتظار نیست.

پنج‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر و شمال غرب کشور دما ۵ تا ۹ درجه کاهش می‌یابد و روز پنج‌شنبه ۷ مرداد در غرب و جنوب غرب کشور و نیمه شمالی کشور کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای دما را شاهد خواهیم بود.

آسمان تهران فردا صاف، در بعدازظهر نیمه‌ابری همراه با وزش باد است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۷ و ۲۳ درجه خواهد بود.

فردا پنج‌شنبه شهر کرد با کمینه دمای ۱۲ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۵۰ درجه گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه