اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

۱۰ حلقه چاه آب در روستاهای لرستان حفر می‌شود

۱۰ حلقه چاه آب در روستاهای لرستان حفر می‌شود
کرم وند گفت: با هدف تامین آب شرب تعدادی از روستاها، ۱۰ حلقه چاه آب در استان حفر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا کرم وند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: هر ساله تعدادی پروژه با هدف تامین آب شرب برای روستاها انجام می شود که در حال حاضر حفر ۱۰ حلقه چاه آب در روستاهای استان در دست اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: از این تعداد سه حلقه چاه در روستاهای خرم آباد، کوهدشت و پلدختر در مراحل پایانی بوده و به زودی به بهره برداری می رسند تا مشکلات آب در برخی از روستاها با حفر چاه ها برطرف گردد.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: مابقی چاه ها نیز با تسریع در روند کار تلاش می شود تا هر چه زودتر به بهره برداری برسند که با حفر این چاه ها، مشکل آب حدود ۵۰ روستای استان برطرف می شود.

,

کرم وند خاطرنشان کرد: هزار و ۶۰۰ روستای استان تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب بوده و از خدمات این سازمان استفاده می کنند.

,

وی با اشاره به مشکل کم آبی در کاهش بارندگی ها گفت: ۱۲۰ روستای استان با تانکر آبرسانی می شود که روزانه به صورت مستمر و طبق برنامه ریزی آبرسانی در حال انجام است و با حفر این چاه ها مشکل بسیاری از این روستاها برطرف خواهد شد.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با تاکید بر مصرف بهینه آب در تابستان عنوان کرد: با توجه به افزایش دما و کاهش منابع آبی، ضروری است تا شهروندان مصرف بهینه آب را مد نظر داشته باشند و این در حالیست که مصرف آب در استان ۳۵ درصد افزایش داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه