اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت:

تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره کوهدشت نیازمند تامین اعتبار است

تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره کوهدشت نیازمند تامین اعتبار است
رشیدیان با اشاره به پتانسیل بسیار خوب ورزش قهرمانی در جوانان کوهدشت، گفت: تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره این شهرستان نیازمند تامین اعتبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نعمت اله رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با توجه به پایان عملیات احداث زمین چمن مصنوعی کوهدشت، این زمین که دارای کیفیتی بسیار بالا است، به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: چمن سبز ورزشگاه شهید عالیپور کوهدشت نیز چون بسیار قدیمی است، تعویض و با روش‌های جدید کشت و زهکشی خواهد شد و در این فاصله نیز تمرینات ورزشی فوتبال، به چمن مصنوعی منتقل می‌شود.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت عنوان کرد: درزمینهٔ سکوی تماشاگران زمین فوتبال ورزشگاه عالیپور تا پایان سال جاری مرحله نمای بیرونی و نصب صندلی انجام می شود و همچنین سال بعد نیز به‌طور کامل تکمیل خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: سالن چندمنظوره ورزشی و دو هزارنفره کوهدشت که به نوع خود در سطح استان و غرب کشور نمونه است، الآن در حال عملیات نصب سوله است و امیدواریم با تزریق اعتبار تکمیل شود.

,

رشیدیان با اشاره به پتانسیل بسیار خوب ورزش قهرمانی در جوانان کوهدشت، گفت: با احداث این سالن چندمنظوره، ظرفیت مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم ملی در این شهرستان فراهم خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه